In technische zin zijn er wel wat opvallende dingen.
De lippen zijn in verhouding tot de rest van het beeld erg donker. Dat maakt me benieuwd naar de methode die je gebruikt voor de z/w omzetting.
De scherpte op het gelaat is, hoe zal ik het zeggen, tamelijk soft. Dat kan mooi zijn maar in schril contrast is dan de scherpte van het donkere geribbelde deel van de kraag. Wekt de indruk dat scherpstelvlak niet correct gekozen is.
Thanxs van al deze reacties.....@Fons....heel bewust gekozen.....nieuwe trend trouwens @Frans.....waarvoor dank op FB....filtertje is ééntje die de donkere delen benadrukt....zodoende ook de ogen maar dan toch weeral effe opgelicht. Trouwens dit is onze jongste echt een "JONGEN".....met de nadruk erop!!!!
Nu voel ik me héél laag.0......toch bedankt van je reactie......by the way.......normaal doe ik dieren en vogelfotografie.....portret is iets waar jezelf veel inbreng in hebt tegenover wat ik gewoon ben
Laag moet je dit niet inschatten Erik. Zoals ik zeg is het ok en goed. Maar de kritische noot is dat er nog ruimte is en dat moet je kunnen aanvaarden. Zelf maak ik ook werk dat ok is. Er zijn mensen die beter zijn dan ik en ik oefen gewoon verder en probeer me verder te verdiepen tot ik een trapje hoger sta. Doen we allemaal toch? of niet?
Ik heb net even je natuurfotografie bekeken en dat is zeker beter dan wat ik kan op dat vlak. Zo zie je maar, elk is goed in een specialiteit.