Rilana 2

Mensen in alle vormen en maten
Plaats reactie
AJL
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Rilana 2

Bericht Geplaatst:

Afbeelding
AJL
Lid
Lid

Re: Rilana 2

Bericht Geplaatst:

Niemand dit gezien?
Daniel Doyen
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Bericht Geplaatst:

Gezien wel hoor AJL, maar ik vind dit toch een mindere, zo hard of hevig licht op haar gelaat (je mag het noemen hoe je wil), dat was toch niet nodig ?

Wat mij ook vooral tegenvalt is dat heel lelijke witte kader rond je foto, iets dat ik reeds enkele
maal vermeld heb, maar je houd er geen rekening mee...

Eigenlijk is het zelfs het witte kader rond je foto dat me belet te reageren op je verder meerendeel goede foto's, maar je hebt hier bijna 20 of 25 % van het beeld dat niets zegt.

Ter verduidelijking, dit is mijn visie en gevoel, als jij je witte kader super goed vind, doe dan maar rustig verder, ieder zijn ding ;)

DD. :proost
AJL
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Daniel Doyen schreef:Gezien wel hoor AJL, maar ik vind dit toch een mindere, zo hard of hevig licht op haar gelaat (je mag het noemen hoe je wil), dat was toch niet nodig ?

Wat mij ook vooral tegenvalt is dat heel lelijke witte kader rond je foto, iets dat ik reeds enkele
maal vermeld heb, maar je houd er geen rekening mee...

Eigenlijk is het zelfs het witte kader rond je foto dat me belet te reageren op je verder meerendeel goede foto's, maar je hebt hier bijna 20 of 25 % van het beeld dat niets zegt.

Ter verduidelijking, dit is mijn visie en gevoel, als jij je witte kader super goed vind, doe dan maar rustig verder, ieder zijn ding ;)

DD. :proost

Als ik een foto uitprint zet ik hem ook in een (wit) passepartout.....is dit niet als gelijkaardig te aanvaarden dan?.......voor mij wel
Daniel Doyen
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Bericht Geplaatst:

Als ik een foto uitprint zet ik hem ook in een (wit) passepartout.....is dit niet als gelijkaardig te aanvaarden dan?.......voor mij wel

Van mij mag je dit gerust zo doen hoor, wat je hier toont moet in eerste instantie vooral aan jou aanstaan, dit zij ik reeds in mijn vorige reactie. :D

Trouwens 30 of 40 jaar geleden vielen die witte passepartout goed in de smaak.

Persoonlijk heb ik de laatste 20 jaar nooit meer een geprinte foto op een witte passepartout gezet. ;)

We zitten hier op een forum, en ik heb maar heel eventjes mijn mening gegeven...

But still good friends I hope ! :)

DD. :zwaai
Henry
Lid
Lid

Rilana 2

Bericht Geplaatst:

Voor mij heb je haar ook iets te veel belicht in haar gezicht, een iets subtielere belichting was denk ik mooier geweest. Het licht wat nu op haar borst valt zou wat mij betreft op haar gezicht hebben mogen vallen.
Freerk_Lautenbag
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Ik kan met Henry en Daniël meegaan. Ik vind het geen flatteuze foto van dit model. Ook ik vind het licht (te) hard of zoals jezelf zegt te contrastrijk. Nee, helaas, deze foto kan me niet boeien
Plaats reactie

Terug naar “Portretten”