1.

2.

3.

4.

kan kleur ook of is dat not done?
5.

Freerk_Lautenbag schreef:1, 3 en 4 vind ik mooi. Nummer 2 vind ik niet uit de verf komen. De oude stijl heb je (bij lange na) niet gehaald. Daarvoor is het beeld gewoon te perfect. Dan zul je naar andere middelen moeten grijpen om dat te bereiken. De kleding voldoet er (uiteraard) wel aan. Daardoor krijg ik bij deze foto's iets van 2 werelden en dat voelt niet goed. Maar ja, dat is mijn mening. Nogmaals, de foto's zijn prachtig, maar de 30-er jaren heb je niet doen laten herleven.

, dit is dus een fout van de fotograaf, in de jaren 30 zette men nooit zoveel haarlicht.

reden is dat ik bij full bodys shots, van wege mojn zeer lage plafond ik meestal een "hulplicht" voor de body inzet als ik hard licht op het gezicht wil. ( lamp kan niet ver enoeg weg) dit portret is geschoten tidens de full body sessie.

Daniel Doyen schreef:reden is dat ik bij full bodys shots, van wege mojn zeer lage plafond ik meestal een "hulplicht" voor de body inzet als ik hard licht op het gezicht wil. ( lamp kan niet ver enoeg weg) dit portret is geschoten tidens de full body sessie.
@ ppp : persoonlijk gebruik ik nooit mijn full body shot lichtopstelling om portretten te maken,
en ik gebruik dan ook nooit mijn portret licht opstelling voor een full body shot.
Dit zijn toch twee volledige andere zaken, of zie ik dit mis ?
Waarschijnlijk heeft ieder zijn eigen technieken, en als dat tevredenheid geeft is het natuurlijk ok voor mij...
DD.