Toch nog een laatste keer op jullie reactie reageren voor dat jullie denken dat ik om aandacht vraag
Denk dat alle eer naar mijn toch wel mooi model gaat, zoals Frans al aangaf kijken naar de spuitkop vraagt toch wel wat moed. En dat na amper vijf opnames was het toch gelukt om een goede blik naar de spuitkop en expressie te hebben.
Geert je moet maar zo denken. Op Facebook haal je de loftuitingen, de wows en de waaws op. Hier de kritische noten die je tot een betere en zelfkritische fotograaf maken.
Ik reageer niet vaak op portretfoto's, gewoon om het feit dat ik er absoluut geen verstand van heb. Maar deze vind ik erg mooi uitgevoerd en ik heb bewondering voor je vrouw die zomaar in de richting van die spuitbus durft te kijken.
Geert ik zie dat er in het oog cyaan tint waarneembaar is. Misschien kun je dit verwijderen met aanpassingslaag kleurtoon / verzadiging - daarna dit symbool <-handje-> dan verschijnt er een pipet. als u dat gedaan klikt u op het linkeroog en schuift u hem naar links net zolang tot u tevreden bent