Bewerkingen van foto’s waarvan de maker vindt dat daarbij bijzondere, niet alledaagse technieken zijn gebruikt. Bij plaatsing graag een korte toelichting over die gebruikte technieken.
Dynamisch en gloeierig van sfeer. trekt de aandacht in termen van wat is er nu allemaal te zien! Het bovenste gedeelte spreekt mevooral aan omdat daar ook een mooie diepte in uitkomt door de vlakverdeling. Hier zou een crop nog een fraai 2de beeld kunnen opleveren? De titel keuze voor het geheel kan ik me wel voorstellen, aardig anders!!
Voor Gerard en Paula een update geplaatst. Ik heb nu boven de horizontale reflectie gekaderd, wat inderdaad een rustiger beeld geeft. Dank voor de suggestie.
Allemaal natuurlijk bedankt voor de reacties! En altijd blij als ik Joop's ogen kan laten rollen
Ik vind het een heel mooi beeld. Qua uitsnede vind ik de tweede niet persé beter, ik kan me ook voorstellen dat je zo'n zelfde stuk er aan de bovenkant vanaf haalt (i.p.v. aan de onderkant). Deze foto heb ik nu toch al zeker tien keer bekeken...
Voor mij kijkt de update net wat lekkerder weg. Ik vind de kleuren geweldig.
Zelf zou ik het hele onderste deel er af halen net onder de twee spotjes. Het probleem is dan dat het niet meer experimenteel is en dat de titel aangepst zou moeten worden. Maar het geeft voor mij wel een heel mooi abstract beeld met veel diepte. Mischien is dat wel de hel .