Bewerkingen van foto’s waarvan de maker vindt dat daarbij bijzondere, niet alledaagse technieken zijn gebruikt. Bij plaatsing graag een korte toelichting over die gebruikte technieken.
Voor mij altijd een moeilijke keuze of ik ga voor kleur of z/w - onderstaande serie vind ik mooi in beide varianten, maar ik toon hier de kleurenvariant die toch beter bij het onderwerp past. Denk ik. Dan toch.
Dank mannen. Spreiding zit alleen in de ISO en de sluitertijd, Frans. ISO bij de laatste 2 is 400, de sluitertijden varieren tussen 1/10s, 1/5s en 3/10s. Variantie kun je zelf uitrekenen
Mooie reeks. De eerste vind ik de minste. Voor mij geeft de tweede juist het wervelend van een carousel beter weer dan de derde. Bij de laatste twee vind ik het jammer dat niet het hele beest erop staat. Er was wel ruimte geweest om hem iets lager te nemen lijkt mij.
Fran, mee eens - een oude kwaal die zo nu en dan de kop op steekt, te krap kaderen naar onderen toe. Ik spreek mezelf regelmatig streng toe, dan gaat het wel weer even goed