Vandaag was ik op bezoek bij goede vrienden en die wilden graag een paar foto's van hun zoontje. Dit is vere mijn specialiteit en iets wat ik uitsluitend voor heel goede vrienden wel wil doen. Genomen in hun huiskamer met natuurlijk licht door een raam. 1.
Ik vind ze alledrie mooi, misschien moet je er je nieuwe specialiteit van maken. Een krappere uitsnede van foto 2 zie ik ook wel zitten. 3:2 verhouding, door het voorhoofd heen, iets dichter langs het oor en aan de onderkant een klein stukje van de kraag mee. En dan het stukje bank wat je overhoudt wegklonen. Ik heb het geprobeerd en de foto wordt er volgens mij krachtiger door.
Prima serie hoor, gaat je prima af. Laatste spreekt me het meeste aan door het prachtige scherptebereik. Gezichtje en de ogen vallen prachtig in het scherptebereik
Bedankt voor de leuke reacties. @Deva, dat gaat hem niet worden. Ten eerste fotografeer ik niet in opdracht en babys zijn geen modellen die je in kan huren. Ten tweede ben ik niet zo'n baby fotografie fan. Zoals ik al schreef ik doe dit bij hoge uitzondering voor goede vrienden en alleen als ze het vragen.