Erg mooi. Slechts 1 opmerkinkje: er zit onder haar rechteroog (links voor de kijkers) helemaal rechts een wit vlekje? Vergeten mee te nemen door de MUA of een Photoshop foutje?
Mooi model en echt een topplaat!! Het enige wat mij opvalt is dat ze haar oen beide verschillen in make up. In deze setting en het ruige haar zal een rafelig tuinbroekpak ok echt gaaf zijn. Je weet wat, alleen die hengels boven. De foto maakt dat ik meer wil zien. Dat merk je wel.
Ik word een beetje op verkeerde been gezet Daniel. Tis een buitenshoot met een model vol in de visagie. Niks mis mee natuurlijk. Vervolgens zit het haar vrij slordig, waardoor het totaalbeeld wringt. Dat kan de bedoeling zijn, maar op een of andere manier heb ik het gevoel dat dit toch niet de opzet is van dit beeld.
Goede looks en met het ietwat ruigere kapsel een uitstraling met pit neergezet. Dat met een model van 14 zou ik dan wel niet geraden hebben. De visagie zal daar zeker van invloed op zijn. Formaat goed gekozen evenals het kader vullende!! Mooi werk.