Twijfel een beetje, heb niet veel zin in een reactie waarin je iets terugkoppelt als "ik heb het niet echt met de regels.. als het iets goed bijbrengt bij de foto doe ik dat ook". Toch maar het risico genomen.
Overbelichting spreekt mij niet aan, zonde van de foto. Overbelichting brengt niks goed bij aan deze foto. Als het licht te fel is om zowel de linker- als de rechterkant van je model goed te belichten, dan zul je iets moeten doen om dat verschil in licht te verkleinen óf je zou deze situatie kunnen ontwijken door hem elders te maken.
Super mooi!! Met uitzondering van het haar dat je weg gepoetst hebt links. Is nu een witte lange vlek naar onder. Das zonde want die blik die he hier te pakken hebt in deze setting is
Nuelle schreef:Super mooi!! Met uitzondering van het haar dat je weg gepoetst hebt links. Is nu een witte lange vlek naar onder. Das zonde want die blik die he hier te pakken hebt in deze setting is
Ik kan dit wel smaken. Als bij blond de zon er op gaat zitten dan brand dat direct uit. Ik zie dat niet echt als een probleem. Wil je dit niet dan moet je al met difuserpannels werken maar dan vallen die contrasten weer weg.