Dankjewel! Was er zelf ook blij mee. Ik heb er meer maar die ben ik nog aan t uitzoeken.
@AJL: het baasje gaat hem uitprinten inderdaad. ;-)
@Henry: die heb ik ook maar die zijn niet door mijn strenge keuring heen gekomen. Alhoewel.. ik heb er geloof ik wel een paar. Voor mij is een zittende hond alleen geslaagd als er iets gebeurd. Tussen hond en auto zeg maar. Anders heb je een zittende hond in een auto. Is saai.
En bovendien is ie vrij klein dus boven het stuur uitkomen was wel een vereiste vond ik.
@Frans: Jazeker! Zeker als ze in de auto gaan. Dat doe ik alleen wanneer een hond rustig is en rustig kan zitten en dit niet eng vind. Wanneer ze eruit gaan springen beschadigd de auto en dat wil ik natuurlijk niet.
Verder heb ik de meeste soorten gedrag wel gehad. Maar om echt een mooie foto te maken is het fijn als ze even kunnen blijven staan of zitten.
Agressie kan maar ik moet wel veilig zijn. Deze hond bijt uit onzekerheid. Dat kan maar het baasje zegt dat duidelijk van te voren en ik waag het dan ook niet om te aaien. Ik liep iets te snel langs en toen hing ze bijna in mijn been.
Verder een lief dier hoor. Ze is een rescue met een verleden. Vandaar het gedrag. Dit baasje is zeer geduldig en verstandig met haar.