1a

2.

Straatportretten
Exif
foto 1
ISO 640
F2.2 1/60
foto 2
ISO 640
F2.2 1/100
50 mm lens en reflectiescherm

ArtenCo schreef:Oh Frans, het was zo lachê, de hele familie liep erin. Er was vader, moeder, zoon en dochter allemaal in het leer.
Ik kan niet zoveel met "andere belichting met meer donkere delen'', wat zou ik dan moeten doen? Opnames zijn gemaakt op straat van toevallige pasanten, die op weg zijn naar hun feest. Dus veel tijd heb je echt net hoor.....dan vind ik dit best nog wel goed.
Heb wat zitten klooien met ander achtergronden, is dit beter?

In de nabewerking er lekker op los gaan en dan houd je bijvoorbeeld dit er aan over.ArtenCo schreef:...Ik kan niet zoveel met "andere belichting met meer donkere delen'', wat zou ik dan moeten doen? ...

ArtenCo schreef:Volgens mij gaat het jou meer om eten "boeiend onderwerp" en in dit geval spreken deze foto's je niet aan. Dat is toch prima. Ik zie ook vaak vogels, analoge foto's of andere onderwerpen voorbij komen die mij niet boeien. No problem...
Ik klaag niet over een minder geslaagde foto's omdat ik "geen tijd" heb. Voor mij zijn beide foto's geslaagd. Ik geef alleen maar aan dat deze opnames snel zijn genomen.