2.

Bijgestelde versie Achtergrond en canvas Re bijgesteld t.b.v. de kijk ruimte.
Fuji - X-T1 - F2.8 - 1/60sec. - ISO 800

Marsel Wauters schreef:Maar 'k heb toch een zware opmerking : als iemand in het " analoge hoekje " zo een foto toont wordt ie direkt tot in de grond afgebroken. En omdat er zo een resultaat bereikt wordt met een digitale camera wordt die de hemel ingeprezen!

Fotosmurf schreef:Vind de update wel fraai.
Marsel Wauters schreef:Maar 'k heb toch een zware opmerking : als iemand in het " analoge hoekje " zo een foto toont wordt ie direkt tot in de grond afgebroken. En omdat er zo een resultaat bereikt wordt met een digitale camera wordt die de hemel ingeprezen!
Ik denk dat het meevalt Marsel denk dat Freerk en Henk47 vaak genoeg complimenten krijgen.

Frans schreef:Vind de update ook een fijne foto.
@Marsel: de huidige digitale tijd geeft ons de mogelijkheid om ook met "perfecte" camera's "imperfecte" beelden te creëeren als onderdeel van onze creatieve vrijheid.
Ken je het begrip lomografie?

Fotosmurf schreef:Vind de update wel fraai.
Ik denk dat het meevalt Marsel denk dat Freerk en Henk47 vaak genoeg complimenten krijgen.

Harry schreef:Ik snap je wel Freerk en toch kijk ik er iets anders tegenaan. Als je puur analoog werkt is het een richting die bij mij veel (extra?) waardering krijgt. Je bent toch op meer fronten beperkt. Als je digitaal werkt verbreedt de de mogelijkheden enorm. Zelfs zo dat je het analoge kan benaderen. Ik maak zelf ook wel eens voorzichtige stapjes in die richting. Ik denk dat je het niet kan vergelijken met puur analoog werk maar een uitbreiding van het digitale. Wat mij betreft niet vergelijken met puur analoog werk, dat gaat mank, Gr, Harry

Frans schreef:Freerk misschien moet je gewoon eens googelen op imperfectie en misschien ook eens op lomografie.
Denk dat niemand de bedoeling heeft om jou persoonlijk op je ziel te trappen.
En ook niet de analoge fotografen als groep.
). Het gaat mij echter om de manier van benaderen van dit soort foto's. Begrijp me goed: iedereen mag dit mooi vinden van mij, maar ik hoop dat jullie mij, als analoog fotograaf, ook de vrijheid gunnen om dit niks te vinden. Ik zie ook foto's die op subtiele wijze analoge beelden proberen te benaderen en dat kan ik best waarderen. Dit vind ik 'over the top'.