Verlaten mijn
- momentum60
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Foto 1 : Eschher in HDR.... Hele mooie dieptewerking...
De laatste foto vind ik ook een fraaie: een beetje melancholisch: een paar stempel kaarten, een nog met naam en geboorte datum, alles al lang vervlogen, een kleine herrinnering aan een leven....
De laatste foto vind ik ook een fraaie: een beetje melancholisch: een paar stempel kaarten, een nog met naam en geboorte datum, alles al lang vervlogen, een kleine herrinnering aan een leven....
- momentum60
- Lid

Zou ook kunnen Harm....
Ik zie, gezien de sfeer, er liever zo'n oude geboortedatum in....
Ik zie, gezien de sfeer, er liever zo'n oude geboortedatum in....
- Mendel
- Lid

- Contacteer:
Eerste is inderaad erg sterk, veel diepte fijne kleuren en sfeervol licht, blijf bij mijn mening dat urban wordt gedefineerd door de sfeer van het licht (mijn persoonlijke definitie dan).
Tweede vindt ik echter ook niet te versmaden, wederom dat heerlijke sfeer met de verlichting, maar ook de detail en scherpte die je weergeeft. Mijn ogen worden steeds getrokken naar het zand rond die emmer.
Derde ook weer fijn licht en kleuren, ook de diepte heb je daar, maar om de een of andere manier 'kijkt ie niet lekker weg'.
Vierde spreekt me niet zo aan, kwestie van smaak, maar proef onder andere zo weing sfeer.
Vijfde is weer heel mooi, warm zonlicht doet de plaat nostalgisch overkomen, met veel detail in de schaduwen. De komt overigens in deze serie het soft's over, heb je daartoe bewerkt, want vindt dat mischien een minpuntje denk ik zo.
Zesde is strak, en bijna abstract. Wekt bij mij de suggestie van de laatste de Mohicanen, mischien iets te sterke vignetering.
Tweede vindt ik echter ook niet te versmaden, wederom dat heerlijke sfeer met de verlichting, maar ook de detail en scherpte die je weergeeft. Mijn ogen worden steeds getrokken naar het zand rond die emmer.
Derde ook weer fijn licht en kleuren, ook de diepte heb je daar, maar om de een of andere manier 'kijkt ie niet lekker weg'.
Vierde spreekt me niet zo aan, kwestie van smaak, maar proef onder andere zo weing sfeer.
Vijfde is weer heel mooi, warm zonlicht doet de plaat nostalgisch overkomen, met veel detail in de schaduwen. De komt overigens in deze serie het soft's over, heb je daartoe bewerkt, want vindt dat mischien een minpuntje denk ik zo.
Zesde is strak, en bijna abstract. Wekt bij mij de suggestie van de laatste de Mohicanen, mischien iets te sterke vignetering.
- Kees Luiten
- Lid

- Contacteer:
Mooie lokatie, mooie serie
mooie bewerking
kortom

- Henry
- Lid

Hele mooie serie 
De eerste spreekt mij het meeste aan. Mooie dieptewerking en herhaling.
De tweede, derde en vierde zijn mooie stillevens.
Jammer dat de laatste in zwart/wit is omgezet. Compositie is sterk.
De eerste spreekt mij het meeste aan. Mooie dieptewerking en herhaling.
De tweede, derde en vierde zijn mooie stillevens.
Jammer dat de laatste in zwart/wit is omgezet. Compositie is sterk.
ik ga hier echt voor de laatste. zo gaaf dat die kaart er nog in zit.
-
k03n
- Lid

Ik houd niet van hdr, donkere schaduwen en donkere vlakken horen voor mij in een foto, dat maakt een foto voor mij spannender om naar te kijken. Maar dat verder terzijde.
De fotos zelf zijn qua compositie vrij standaard, maargoed er zijn dan ook al zoveel mensen daar geweest dat ik er misschien teveel van heb gezien. Dat kaartje in die laatste stoort mij eerder. Zo'n visitekaartje van "I was here" doet afbreuk aan het nostalgische en tragische van het beeld.
De fotos zelf zijn qua compositie vrij standaard, maargoed er zijn dan ook al zoveel mensen daar geweest dat ik er misschien teveel van heb gezien. Dat kaartje in die laatste stoort mij eerder. Zo'n visitekaartje van "I was here" doet afbreuk aan het nostalgische en tragische van het beeld.
- aittes
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Wauw vooral de eerste 2 spreken mij aan. mede door de prachtige kleuren en compositie...
de andere drie kunnen mn aandacht niet echt vasthouden.
oh. en de laatste is ook een mooie.
de andere drie kunnen mn aandacht niet echt vasthouden.
oh. en de laatste is ook een mooie.