Strakke plaat en mooi omzetting. Echter ik mis wel de sprankeling in zijn ogen! En het lijkt erop dat het voorhoofd van deze man erg is glad getrokken...teveel bewerkt?
Buiten dat ik niet weet of ik het in deze foto zou willen is het lastig een sprankeling te krijgen. Niet als excuus voor een betere of minder goede foto overigens maar zonder hlupmiddelen toch wat lastig in dit licht. De ogen vallen door het licht van boven en de hoed toch al wat donker. Heb deze dan ook met dodge/burn wat opgehaald. Dit is verder (buiten de ze omzetting en een stipje op het voorhoofd) de enige bewerking geweest. Zacht licht, hoge zone, jonge man en wellicht make up zouden verklaringen kunnen geven.
Laatst gewijzigd door Dave op 01 mei 2017 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb je toevallig ook een niet zo krap gekaderd portret? Ik denk eerlijk gezegd dat met meer ruimte de foto nog krachtiger zou worden. Dus de hoed er ook in zijn geheel op. Ik weet dat het dan een andere foto wordt overigens.
Die heb ik zeker Mdevil. Dan wel hoed Dan wel strikje onder. Iets meer van onderaf dus zeker andere foto's. Deze is 5:7 omdat ik er nog wat hoed af wilde. Maar staat er bij deze zeker niet helemaal op