~Nothing to Hide~ (2)

Mensen in alle vormen en maten
Plaats reactie
ArtenCo
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

~Nothing to Hide~ (2)

Bericht Geplaatst:

Afbeelding

Portret gemaakt tijdens het carnaval Venetië afgelopen februari. Mensen op straat aangesproken en gevraagd of er een foto met én zonder masker gemaakt mocht worden. 99% van de gevraagde mensen deden gewillig mee. Hier hebben we onze "studio" opgebouwd langs een van de vele kanalen in Venetië. Studio bestond uit een markering op de grond en een reflectiescherm. Meer niet. Deze dame Sarah genaamd, is afkomstig uit Italië, echter niet uit de stad zelf. Hier heb ik geen drieluik van gemaakt. Zo vond ik haar al imponerend genoeg!
De kracht van het project zit in hem de vele herhalingen die we hebben gemaakt. Mss wel bij elkaar 60 portretten? Als je die allemaal ziet liggen op tafel komt het echt goed over. Ik kan ze hier nooit allemaal tegelijk laten zien.
Dennismulder55
Lid
Lid
Geslacht: Man

~Nothing to Hide~ (2)

Bericht Geplaatst:

Prachtig portret. Ben benieuwd naar de andere fotos
Henry
Lid
Lid

~Nothing to Hide~ (2)

Bericht Geplaatst:

Ziet er ook weer goed uit!
Belichting is mooi.
Kom maar op met de volgende foto's.
Frans
Lid
Lid

~Nothing to Hide~ (2)

Bericht Geplaatst:

Dat andere 1% met geweld laten meedoen?

Vind deze ook heel mooi.
ArtenCo
Lid
Lid
Contacteer:

Re:

Bericht Geplaatst:

Frans schreef:Dat andere 1% met geweld laten meedoen?

Vind deze ook heel mooi.

:rof Wat ben je toch een grapjas Frans! Geweld toepassen tijdens mijn hobby! Nee, het moet niet gekker worden. Wanneer ze niet wilde, dan lieten we ze gewoon ontsnappen uit onze val! We wensten ze verder nog een fijne dag......en zwaaide ze nog even na. Zuchtte vervolgens diep en zeiden dan tegen elkaar, wát zonde dat we deze niet voor de lens konden krijgen. Pakte daarna de draad weer op en richten ons ogen op nieuwe slachtoffers......de overige 99%.
ppp
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Contacteer:

Re: ~Nothing to Hide~ (2)

Bericht Geplaatst:

De kracht van het project zit in hem de vele herhalingen die we hebben gemaakt. Mss wel bij elkaar 60 portretten? Als je die allemaal ziet liggen op tafel komt het echt goed over. Ik kan ze hier nooit allemaal tegelijk laten zien.[/center]

Klopt !! In eerste instantie dacht ik wmah, waarom ook met masker en niet alleen het mooie portretje? Maar het is leuk te zien hoe mensen verschillend reageren op zo'n masker.
(Zo heb ik zelf niet zo lang geleden 25 mensen gefotogreafeerd in dezelfde jurk. Ik zal je topic niet vervuilen met een weblinkje, maar als je nieuwsgierig bent kun je ze vinden op mijn site :)
ArtenCo
Lid
Lid
Contacteer:

~Nothing to Hide~ (2)

Bericht Geplaatst:

Das ook nog eens een idee, hetzelfde kledingstuk. Ik zal een een kijkje nemen op je site.

Het was juist zo leuk om twee verschillende foto's te maken. Sommige maskers bedekten het hele gezicht, als die dan afgingen was het echt een verrassing wat er onder vandaan kwam...
pafeme
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Hele mooie opnamen! Mooie kleuren en sprekend gezicht!
petervaneekelen
Moderator
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Sterk idee en wat je tot nu toe hebt laten zien ook goed uitgevoerd. Ik snap je opmerking over drieluik niet zo goed, het is toch met en zonder masker dus tweeluik?

Wat betreft meer laten zien, je mag dit 8x in een topic doen - lijkt me juist heel goed om ons zo die veelvuldigheid mee te geven.
Plaats reactie

Terug naar “Portretten”