Portret gemaakt tijdens het carnaval Venetië afgelopen februari. Mensen op straat aangesproken en gevraagd of er een foto met én zonder masker gemaakt mocht worden. 99% van de gevraagde mensen deden gewillig mee. Hier hebben we onze "studio" opgebouwd langs een van de vele kanalen in Venetië. Studio bestond uit een markering op de grond en een reflectiescherm. Meer niet. Deze dame Sarah genaamd, is afkomstig uit Italië, echter niet uit de stad zelf. Hier heb ik geen drieluik van gemaakt. Zo vond ik haar al imponerend genoeg!
De kracht van het project zit in hem de vele herhalingen die we hebben gemaakt. Mss wel bij elkaar 60 portretten? Als je die allemaal ziet liggen op tafel komt het echt goed over. Ik kan ze hier nooit allemaal tegelijk laten zien.

Wat ben je toch een grapjas Frans! Geweld toepassen tijdens mijn hobby! Nee, het moet niet gekker worden. Wanneer ze niet wilde, dan lieten we ze gewoon ontsnappen uit onze val! We wensten ze verder nog een fijne dag......en zwaaide ze nog even na. Zuchtte vervolgens diep en zeiden dan tegen elkaar, wát zonde dat we deze niet voor de lens konden krijgen. Pakte daarna de draad weer op en richten ons ogen op nieuwe slachtoffers......de overige 99%.