Hij had m.i. wel iets meer ruimte onderin mogen hebben. En het opstaande veertje had ik persoonlijk weggepoetst. Maar ik blijf jaloers. 

Eelke schreef:Dank voor de reacties! Ik snap dat sommigen de veer weg zouden shoppen.. heb ik zelf ook over zitten twijfelen, uiteindelijk niet gedaan omdat ik het wel leuk speels doorbrekend vond.
Frans schreef:...Samen met RoquiRocks op pad geweest?
Ron62 schreef:...in dezelfde hut als Roquirocks geweest?

Henry schreef:Eelke schreef:Dank voor de reacties! Ik snap dat sommigen de veer weg zouden shoppen.. heb ik zelf ook over zitten twijfelen, uiteindelijk niet gedaan omdat ik het wel leuk speels doorbrekend vond.
Heb je de reacties wel gelezen?
Je bent niet de enige bij wie ik dit constateer...Frans schreef:...Samen met RoquiRocks op pad geweest?Ron62 schreef:...in dezelfde hut als Roquirocks geweest?

Henry schreef:Eelke, graag gedaan. Ik weet niet of je op alles onmiddelijk een reactie moet geven. Ik zat met een vraag en dacht: "Laat ik die vraag maar gewoon stellen.".

Ron62 schreef:Fraaie plaat Eelke.![]()
Ik volg Rob wat betreft iets meer ruimte onderin en ik had hetzelfde idee als Henry....in dezelfde hut als Roquirocks geweest?