In zwart-wit gezet omdat de ruiter een felgroen kleedje aanhad, en vond het op deze manier een rustiger beeld....
Graag uw tips!
Is wel eerste maal dat ik paardenfotografie deed, so be gentle
1/

2/

3/

Henry schreef:Hele mooie serie!
Het witte vignet in nr 1.... ik denk dat zonder mooier is.

Frans schreef:Zag net op facebook dat je bij Ans in de leer bent geweest.?
Zitten nog een paar hele mooie foto's tussen uit deze reeks.

-Ans- schreef:Fijne reeks!
Vignettering in de eerste is een persoonlijke kwestie![]()
Ik zou toch stiekem eens een paar in kleur proberen te bewerken. Gewoon om te zien voor jezelf wat dat geeft. Tenzij je dat al gedaan hebt![]()
Bauke is zwart en daardoor heel sober van kleur. Het weer was bewolkt, waardoor de sfeer die dag wat "grijzig" was. Enkel het groene jurkje zorgde voor een kleurige toets. Het zwart van de vacht van Bauke keerde ook terug in het jurkje. Het geheel kan daardoor best leuk uitkomen

Frans schreef:Het eczeem van Bauke was me in de kleurenopname's op FB niet opgevallen.
Ans heeft een sterk punt vind ik met het groene jurkje als accent in de foto.
Over smaak valt best te twisten.
"Want iemand die niet verder komt dan mooi of lelijk leert niets over zichzelf en niets van een ander. Met ons oordeel kunnen wij anderen wijzen op wat zij niet zagen, maar ook andersom. Als je niet meer twist over smaak, verandert kunst in consumptiegoed: het is lekker of niet lekker. Er is dan geen enkele discussie meer mogelijk."
Robert Kromhof

Frans schreef:Ans als je het antwoord gevonden hebt wil ik het graag van je horen.
Kon geen geschikte smiley vinden maar ik meen het oprecht.
Ik hoop dat je m'n reactie niet verkeerd interpreteerde...