3 Seconds to impact...

Behalve vogels en insecten
Plaats reactie
CoonArt
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

3 Seconds to impact...

Bericht Geplaatst:

In 3... 2... 1... SPLASH!

Afbeelding
Frans
Lid
Lid

3 Seconds to impact...

Bericht Geplaatst:

Heb het idee dat je vooral oude foto's plaats waar je niks meer van kan leren.
Dat mag maar heeft op een fotobeoordelingssite niet echt veel nut voor je zelf.
Deze vind ik niet bijster interessant en ook niet echt van goede kwaliteit.
CoonArt
Lid
Lid

Re:

Bericht Geplaatst:

Frans schreef:Heb het idee dat je vooral oude foto's plaats waar je niks meer van kan leren.
Dat mag maar heeft op een fotobeoordelingssite niet echt veel nut voor je zelf.
Deze vind ik niet bijster interessant en ook niet echt van goede kwaliteit.

Het leren verleer je nooit, je bent er nooit te oud voor. Elke keer leer je wat bij! :) Trouwens, je kan heus wel wat leren van oude foto's.
Maarten
Lid
Lid
Contacteer:

Re: 3 Seconds to impact...

Bericht Geplaatst:

Ik heb ook gezien dat je veel oude foto's van dolfijnen in gevangenschap plaatst. Tot nu toe heb ik daar geen reactie op gegeven, maar omdat dit de zoveelste foto is wil ik graag uitleggen waarom ik dat niet doe. Iedere foto van een dolfijn in gevangenschap, hoe goed deze ook is gemaakt, vind ik verschrikkelijk. Het spijt me, maar ik kan deze foto's verder niet beoordelen zonder te beseffen welk leed er schuil gaat achter de schermen bij het houden van dolfijnen in gevangenschap.
En als je nou een enkele foto had geplaatst, dan had ik dat genegeerd. Maar door het herhaaldelijk plaatsen van dergelijke foto's vond ik dat ik je toch moest laten weten waarom je van mij hierop verder geen reactie krijgt.
CoonArt
Lid
Lid

Re: 3 Seconds to impact...

Bericht Geplaatst:

maarten916 schreef:Ik heb ook gezien dat je veel oude foto's van dolfijnen in gevangenschap plaatst. Tot nu toe heb ik daar geen reactie op gegeven, maar omdat dit de zoveelste foto is wil ik graag uitleggen waarom ik dat niet doe. Iedere foto van een dolfijn in gevangenschap, hoe goed deze ook is gemaakt, vind ik verschrikkelijk. Het spijt me, maar ik kan deze foto's verder niet beoordelen zonder te beseffen welk leed er schuil gaat achter de schermen bij het houden van dolfijnen in gevangenschap.
En als je nou een enkele foto had geplaatst, dan had ik dat genegeerd. Maar door het herhaaldelijk plaatsen van dergelijke foto's vond ik dat ik je toch moest laten weten waarom je van mij hierop verder geen reactie krijgt.

Gesnopen :) (daarom kom ik dus ook nooit meer in het Dolfinarium....)
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”