Hele mooi serie pipanda, zien er allemaal zeer goed uit, met uitzondering mischien van de tweede foto van de slangen, hier ligt de scherptediepte voor mij niet aangenaam en is mijn oog een beetje zoekende.
Eerste foto is een trotse arrogante kop, lekker scherp en met zacht zandpastelkleuren.
Derde is voor mij de meest aansprekende foto, vanwege de komische houding die deze twee schilpadden met hun kop hebben. Erg fijne scherptediepte, en onscherpte in de achtergrond met het frisse groen, maken de foto krachtig.
Vierde is een nette plaat, maar de vijfde is voor mij de iets sterkere door de krachtige blik van de 'ikhebjouindegatenschildpad'.
Vogels staan er mooi op, mischien dat de meeste voor de laatste vogel gaan, maar ik vindt het zebravinkje net wat meer persoonlijkheid hebben. Het beetje groen kadert hem mooi in, en geeft diepte. Meestal zou je zeggen is storend zo'n blad ervoor, maar spreekt mij juist aan hier.
Foto 7 is wat mij betreft de absolute winnaar van de serie. Belichting, compositie, scherpte en het moment komen in de foto allemaal tot hun recht.
Geweldig mooi hoe die vogel op het blad zit waarmee dat blad essentieel onderdeel van de foto is. Het feit dat hij achterom kijkt maakt het moment ook goed.
Technisch valt er overigens op de andere foto's ook helemaal niets af te dingen.
Een schiterende serie . Met voor mij de slangen als hoogtepunt. Heel goed gezien de herhaling van de koppen van haarscherp naar onscherp toe in een diagonaal..