Soms iets te krap gekaders (1, 5 en 6), soms iets teveel beweging in de foto (1, 2, 5 en 6). Wel op juiste momenten afgedrukt en goede kleuren Het effect van het uit de handschoen springend stof (foto 1) vind ik heel leuk.
Ja, vind af en toe ook teveel beweging in de foto's zitten wat mij een beetje stoort. Behalve in 1 waar het ik het bewegend handje wel grappig vind.... Voor de rest is alles al gezegd.... Ik denk dat je niet perse hele personen erop hoeft te zetten... Je kunt ook proberen gezichtsexpressies in beeld te krijgen....
Leuke actieserie. Sportfotografie is erg lastig, maar het is je heel aardig gelukt. Toch nog een paar opmerkingen (per foto):
1. Hoofd van de persoon afgekapt, jammer. Het stof bij het vangen van de bal is erg mooi. 2. Mooi moment. Jammer dat hij niet helemaal scherp is 3. Mooie foto, goede expressie in het gezicht en netjes meegetrokken met het onderwerp 4. Tja, het gezicht staat er niet op en dat maakt de foto (voor mij) oninteressant 5. Beweging weer goed vastgelegd maar ook te krap genomen (voeten geamputeerd) 6. Doet mij niet zo veel. De actie is onscherp en te krap gekaderd