Brandpunt (mm): 55mm
ISO: ISO-200
Diafragma (F): f/5,6
Wel of geen flits: geen flits
tips adviezen kritiek welkom ik ben jong en ik wil leren!

Nagtie schreef:Hallo
Ik vind hem erg mooi, mooi dat oog, de mond, erg gave plaat, ik zou denk ik alleen iets minder rood willen denk ik.

. 
momentum60 schreef:Als de kleurzweem bedoeld is vind ik het wel een aanvulling.....Als het niet zo was zou ik gewoon zeggen dat het zo bedoeld is....![]()
Zou er wel voor kiezen om het oogwit witter te maken...
Mooi portret, lekker scherp; even de rode plekjes onder wegclonen mi
Mooie meid ook....

Ook is ie echt veel te rood, en je hebt iets te sterk verscherpt, te zien in haar en wimpers.

Dwa schreef:Een heel mooi model, en je hebt haar er heel mooi op gezet.
Doodzonde vind ik de groothoekvertekening; haar neus, en vervolgens mond en kin, komen veel te veel naar voren zo.Ook is ie echt veel te rood, en je hebt iets te sterk verscherpt, te zien in haar en wimpers.
Je hebt geen bezwaar tegen bewerken, ik heb em wat minder rood gemaakt:

Dwa schreef:Zie je de groothoekvertekening Emma?

Nagtie schreef:Dwa schreef:Zie je de groothoekvertekening Emma?
Een groothoek vertekening kan toch niet boven de 50mm. Want 50mm is gen groothoek mee, maar standaard. Ik gok er op dat het een crop camera is, dan zit ze rond de 80mm, dan zit ze toch al aan tele....
Misschien heeft dit model wel een wat grotere neus?

Mendel schreef:Heel sterk portret, met een sterke blik van model, en een goed liggenede scherptediepte op het gezicht en de ogen, weglopende onscherpte op de paardenstaart is aangenaam en versterkt de foto.
Mooi weglopen van het licht over haar gezicht, zorgt voor diepte aan het geheel.
Nabewerking van Dwa haalt de kleurzweem eruit, en doet deze sterke foto meer recht aan.