gisteren mijn eerste cake smash ! wat een belevenis maar wel leuk om te doen , ik was best zenuwachtig eerst wilde mijn licht niet meewerken (sorry xafke )
Voor mij als leek op gebied van portretfotografie is dit qua opbouw een leuke plaat. De blik ziet er wat afgeleid uit. Had liever gezien dat ze inspannend ergens mee bezig is of interactie met de fotograaf
Er is toch niets mis met een normale witte achtergrond? Er is niemand die u verplicht dit te gaan overbelichten om technisch wit te bekomen. Zo te zien had je ook niet echt de ruimte om een opstelling te doen waarbij je de achtergrond los gaat belichten. Wat ik veel belangrijker vind is dat je onderwerp/model juist belicht is omdat dit de huidtinten ten goede komt.
Hartstikke leuk! De versieringen in combinatie met de zinken teil vind ik heel smaakvol en die ene ballon in de teil is top. En natuurlijk een prachtig kindje die het lekker naar zijn zin heeft. Iets meer contrast zou kunnen en dan zou je de achtergrond weer terug kunnen gummen als dat een mooier effect geeft. Maar dit lichte vind ik toch ook wel mooi.
leuke vrolijke foto!! Je hoeft toch niet de hele foto donker te maken? Laat de bg voor wat ie is. Mooi wit zo. past goed. De rest aanpassen zou ik zeggen.