Hier vind ik het niet geloofwaardig.
... heb dit reeds heel dikwijls meegemaakt.

Waarom heb je de reflectie door t oog laten lopen? Ik vind het zonde maar jij hebt er vast een idee achter. Daar ben ik benieuwd naar. Niet om kritiek te leveren maar om te leren hoe andere fotografen hier over denken.

Daniel Doyen schreef:Waarom heb je de reflectie door t oog laten lopen? Ik vind het zonde maar jij hebt er vast een idee achter. Daar ben ik benieuwd naar. Niet om kritiek te leveren maar om te leren hoe andere fotografen hier over denken.
Bedankt voor je reactie Nuelle![]()
Mijn antwoord(en) op je vraag:
Te eerste is die reflectie er echt en de pure werkelijkheid, ik hou die dan, omdat ik PS toch tot steeds tot een minimum wil herleiden![]()
Ten tweede, heb ik die reflectie gezien bij de opname, en mij zo geplaatst dat ze niet dwars door het oog valt, maar net ernaast.
Ten derde, vind ik dat de reflectie in de vooruit van het vliegtuig, benadrukt dat ze echt achter glas zit, in de cockpit. Voor mij lijkt een foto achter glas steeds natuurlijker met hier en daar een reflectie, dan zonder, het brengt (volgens mij ) hier ook bij aan de algemene sfeer![]()
Hopelijk beantwoord dit een beetje je vraag ?
DD.

Nuelle schreef:Daniel Doyen schreef:Waarom heb je de reflectie door t oog laten lopen? Ik vind het zonde maar jij hebt er vast een idee achter. Daar ben ik benieuwd naar. Niet om kritiek te leveren maar om te leren hoe andere fotografen hier over denken.
Bedankt voor je reactie Nuelle![]()
Mijn antwoord(en) op je vraag:
Te eerste is die reflectie er echt en de pure werkelijkheid, ik hou die dan, omdat ik PS toch tot steeds tot een minimum wil herleiden![]()
Ten tweede, heb ik die reflectie gezien bij de opname, en mij zo geplaatst dat ze niet dwars door het oog valt, maar net ernaast.
Ten derde, vind ik dat de reflectie in de vooruit van het vliegtuig, benadrukt dat ze echt achter glas zit, in de cockpit. Voor mij lijkt een foto achter glas steeds natuurlijker met hier en daar een reflectie, dan zonder, het brengt (volgens mij ) hier ook bij aan de algemene sfeer![]()
Hopelijk beantwoord dit een beetje je vraag ?
DD.
Dankjewel! Top antwoord!!