Wat bedoeld Henry nu toch met een slechte landing? Ontbreekt mij de fanatasje die hij wel heeft. Uitsnede en kleuren vind ik prima. In dit jaargetijde zijn de kleuren anders dan in herfst, zomer etc. Voor mijnid het goed zo.
De Buizerd staat er mooi op Joop en ook de natuurlijke achtergrond, die toch niet te druk is en waar de Buizerd goed van los komt werkt goed mee.
Kleuren mogen inderdaad een tikkie warmer(Ik weet dat deze gewoon in de zomer gemaakt is ), ik zou 'm nog wat extra naverscherping geven en het lokaas zou ik hier ook weg gewerkt hebben.
ArtenCo schreef:Wat bedoeld Henry nu toch met een slechte landing? Ontbreekt mij de fanatasje die hij wel heeft....
ArtenCo, ik kreeg een idee dat er een prooi (duif) achter het paaltje schuil gaat. Waarom zou de Buizerd immers op dat paaltje gaan zitten. Je ziet links en rechts van het paaltje nog iets wat lijkt op vleugels. Vandaar de opmerking "slechte landing". Een opmerking met een knipoog.
Heb getwijfeld om de duif weg te soppen maar dacht, iedereen ziet dat deze vanuit een hut is gemaakt dus laat maar lekker zitten. Misschien toch eruit halen.
Soms lukt dat wel vanuit de auto, of als je heel goed verstopt zit....heb ze zelf ook een aantal keer lekker dichtbij voor m'n lens gehad vanuit de auto.
Joop, bekende buizerd van bekende lokatie. Hij staat er goed op nmm. Wat jammer is is dat de blik opzij en - vooral - naar beneden gericht is. Prooi had ik verwijder in dit geval.