De volgende twee foto's zijn in m'n tuintje gemaakt. Bij beide foto's voor een centrale compositie gekozen en bewust geen vierkante crop gemaakt. (Beide foto's zijn geen uitsnedes)
De tweede foto is erg mooi gemaakt (de eerste ook, maar de tweede vind ik net iets mooier uitkomen). Kan er dus eigenlijk niets anders van maken dan; goede foto's
Foto 2 geeft voor mij gewoon een heerlijk gevoel en is ook voor mijn gevoel helemaal zoals die moet wezen. Dus goed gedaan. Kan zo boven het bed in de slaapkamer
Ik vind ze beide even mooi, maar ook ik heb toch wel een lichte voorkeur voor de 2e foto. Gewoon omdat hij wat lekkerder wegkijkt in het hart van de bloem
De gesuggereerde beweging van de bovenste spreekt me aan en bij de tweede komt het hart prachtig uit. Van die tweede vind ik de bloem zelf er net iets te soft op staan.
En ik vind dat softe juist heerlijk om naar te kijken, dus ook voor mij foto 2 Iemand schreef dat het een beetje romantisch aandeed en dat gevoel heb ik ook bij die opname, een beetje dromerig.