Wat wil je hiermee zeggen?Eelke schreef:Oxfam novib heeft onderandere deze foto gebruikt voor hun website. Zag dat ik hem nog niet had verkleind maar heb dit door flickr laten doen...

Henry schreef:Wat wil je hiermee zeggen?Eelke schreef:Oxfam novib heeft onderandere deze foto gebruikt voor hun website. Zag dat ik hem nog niet had verkleind maar heb dit door flickr laten doen...
Over de foto: een net portret, maar ik vind de kleuren te licht.

Henry schreef:...en dat je wist dat Oxfam Novib hem gebruikt heeft óf dat je deze foto op verzoek van hun hebt gemaakt?

Matthijs schreef:Mooi vrolijk portret, maar mag n.m.m. een stuk donkerder. Ik zit nu een beetje met geknepen ogen te kijken.

Fotosmurf schreef:Portret komt bij iets te verscherpt over, te zien in het haar.
Mooi licht portret verder die je kan proberen iets donkerder te zetten om te kijken of dat beter is.

Frans schreef:Voor zijn doel misschien prima.
Maar wel erg fantasieloos.
Zal wel weer een te heftige reactie zijn als ik hem over een jaar terug lees.
dank voor je reactie.
Eelke schreef:Matthijs schreef:Mooi vrolijk portret, maar mag n.m.m. een stuk donkerder. Ik zit nu een beetje met geknepen ogen te kijken.
De geknepen ogen komt door de lach Matthijs... Opzich een normale reactie als iemand lacht, dat de ogen wat fijngeknepen worden.

Matthijs schreef:Eelke schreef:Matthijs schreef:Mooi vrolijk portret, maar mag n.m.m. een stuk donkerder. Ik zit nu een beetje met geknepen ogen te kijken.
De geknepen ogen komt door de lach Matthijs... Opzich een normale reactie als iemand lacht, dat de ogen wat fijngeknepen worden.
Misschien mijn reactie nog een keertje lezen?