Bij de 1e had ik het stokje met lint een soppie gegeven.
2e is top met de klei die in het rond vliegt en de andere renner in de achtergrond.
Had onder iets meer ruimte mogen hebben.
Fotosmurf laat ik zeggen dat ik dit keer bewust heb gekozen om het paaltje met lint te laten staan. Het is hét element welke je bij veldrijden tegenkomt. Ik heb eerst gedacht, ik haal het weg, maar dus niet gedaan.
Bij te tweede heb ik net niet zijn hele voorwiel erop staan. Ze komen hier in een klimmetje omhoog. Bij deze heb ik gedacht, zou ik niet nog meer croppen? Zover dat ik crop onder zijn stuur. Dan valt de gehele onderkant eraf, maar is het nog wel duidelijk dat hij op de fiets zit. M
Hmm veel gedachten gehad deze middag, maar uiteindelijk hiervoor gekozen. Ik snap jou puntjes ook wel hoor....
Bij de 1e had ik het stokje met lint een soppie gegeven.
2e is top met de klei die in het rond vliegt en de andere renner in de achtergrond.
Had onder iets meer ruimte mogen hebben.
Vierkant? Nee daar ben ik niet van. Mss moet ik dat toch eens proberen, ik zie wel dat het versterkend kan werken.
Het "blije" manneke lag constant in tweede positie. Door pech van de koploper zag hij zijn kans schoon en dacht hij kampioen te worden. Echter in de laatste 100 meter werd hij ingehaald en werd hij derde. Dikke tranen van verdriet.......
Teveel aangesneden of juist moment gemist? Hmmm dit kan ik niet volgen.. Welke moment dan?
Ik vind het 2 mooie platen, uitsnede zijn ook goed.
Ik vind zelf dat je met sportfoto's niets weg moet shoppen, het is zo als het is
Maar dat is mijn mening
HDfoto...mee eens..Ik shop zo min mogelijk in een sport-opname. Het is zo als het is....
Veldrijden wordt gekenmerkt door linten, hekjes, reclameborden etc. Het is aan de fotograaf als die als wens heeft dit niet in beeld te brengen een goed standpunt te kiezen.
Uitsnedes, ik heb naar aanleiding van de commentaren nog eens gekeken op het net naar voorbeelden en zie dat vele foto's veel meer aangesneden zijn. Snap ook niet goed waarom men dat kleine stukje wiel mist, het voegt mijn inziens hier niets toe. Het accent ligt wat mij betreft op de renner en zijn inspanning, niet op zijn voorwiel!
Laatst gewijzigd door ArtenCo op 06 feb 2018 20:16, 2 keer totaal gewijzigd.