Ad
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Hoe mooi als je met 79 jaar nog zo vrolijk en blij kan zijn met je hobby.
[img]http://payload539.cargocollective.com/1/4/147889/13095105/FDSF9920repbwns.jpg[/img]
[img]http://payload539.cargocollective.com/1/4/147889/13095105/FDSF9890croprepbws.jpg[/img]
- Harry
- Lid

- Geslacht: Man
Prima foto’s. De blijheid straalt ervan af en dat is mooi om te zien. Met het dichtlopen heb ik niet zoveel moeite en volgens mij is het alleen helemaal onderin. Ik weet dat je genoeg know-how in huis hebt om het te voorkomen als je gewild had. Gr. Harry
Mooie foto's. Het genieten spat er van af. Mooi dat het hoofd en instrument alle aandacht krijgt.
Het dichtlopen stoort niet al zit er zeker detail in het zwarte gedeelte (als je het contrast iets omlaag doet en de zwarttinten iets omhoog dan zie je de structuur van de jas naar voren komen).
Het dichtlopen stoort niet al zit er zeker detail in het zwarte gedeelte (als je het contrast iets omlaag doet en de zwarttinten iets omhoog dan zie je de structuur van de jas naar voren komen).
Foto 1 spring eruit, blijheid ten voeten uit.
Mooi close en in prima grijswaardes!! top .
Mooi close en in prima grijswaardes!! top .
- Jo
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
helemaal mee eensFotosmurf schreef:Heerlijke foto's van een vrolijk type.
Wat goed van jou!!!!Fotosmurf schreef:Aan het horloge te zien ook iemand die met zijn tijd meegaat.
Dit had ik in eerste instantie nog niet eens gezien(en ik ben van de horloges)
Lijkt me een soort Ice-watch
@Fran: Is foto 2 geposeerd of echt tijdens het spelen?
Het lijkt er op alsof je exact afgedrukt hebt tijdens een ademhaling...........
- Rob Olivier
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
Mooie vorlijke portretten!
- fran
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Wat een boel leuke reacties, daar ben ik blij mee.
@Jo, geen geposeerde foto maar genomen tijdens een optreden. De eerste is wel geposeerd.
@AJL, het dichtgelopen valt wel mee. Is een beetje meer geworden door de omzetting. Het stoort mij niet want de nadruk ligt hier op het gezicht en het instrument.
@Ron, dat het puntje van zijn neus niet helemaal scherp is vind ik niet zo'n probleem, het gaat hier om de ogen en niet om de neus.
@Jo, geen geposeerde foto maar genomen tijdens een optreden. De eerste is wel geposeerd.
@AJL, het dichtgelopen valt wel mee. Is een beetje meer geworden door de omzetting. Het stoort mij niet want de nadruk ligt hier op het gezicht en het instrument.
@Ron, dat het puntje van zijn neus niet helemaal scherp is vind ik niet zo'n probleem, het gaat hier om de ogen en niet om de neus.