Deze jong eendjes zijn niet zo jong meer, maar nog wel leuk om te zien. Ze kwamen erg dichtbij en ik had niet eens eten bij me. Verder zijn het niet echt bijzondere foto's geworden, maar ik vond het wel leuk ze te plaatsen. Commentaar is welkom!
Eerste voor mij de krachtigste plaat hier, goede scherpte, en scherptediepte. Moeder en jong steken goed af tegen de achtergrond, die rustig en aangenaam is. Lage standpunt over het gras maakt hem krachtig.
Tweede is de meest vetederende, maar mist de sterke opbouw, en de spelling met scherptediepte van de eerste.
Bij de derde, ligt de scherptediepte te ver naar achteren, waardoor het oog onscherp is. En de plaat niet lekker wegkijkt.
Vierde heeft wel een goede ligging van de scherptediepte, en weet dan ook meteen de aandacht van de kijker vast te houden.
Geldt ook voor de vijfde, deze steekt dan boven zijn voorganger uit door de betere plaatsing van het jong in de hoek, waardoor je een betere beeldverdeling hebt weten te creeeren.
Super scherpe en mooie serie . Ik volg Mendel helemaal in het commentaar. De scherpte van 4 en 5 zijn echt onvoorstelbaar. Hoe dicht kon je bij ze komen?