Op stap
-
ppp
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Kinderen van een laag standpunt is meestal mooier, maarjuist hiervind ik bet stanpunt met schaduw en houding wel passen. Wel geslaagd wat mij betreft, waar nog meer ruimte wellicht nog mooier was geweest.
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Contacteer:
Mij pakt-ie wel. Mooi beeld.
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Zo zien wij het ook.....vind hem apart en geslaagd!!
- wilw
- Lid

- Contacteer:
technisch in orde
hoek linksonder mag van mij blijven, lijkt de aandacht naar toe te gaan
lager standpunt, tsja als het niet gaat ....
en nu begeef ik me mss op glad ijs, maar
Op de een of andere manier houdt deze mijn aandacht niet vast (no offence Fran) ik zie dat niet, maar mss begrijp ik niets van straatfotografie
hoek linksonder mag van mij blijven, lijkt de aandacht naar toe te gaan
lager standpunt, tsja als het niet gaat ....
en nu begeef ik me mss op glad ijs, maar
waarom wordt dit nu straatfotografie van de bovenste plank genoemd genoemd. Hij is buiten gemaakt ja, er staat een mens op, ja ... maar geldt voor heel veel foto'sAJL schreef:Dit is straatfotografie van de bovenste plank![]()
Op de een of andere manier houdt deze mijn aandacht niet vast (no offence Fran) ik zie dat niet, maar mss begrijp ik niets van straatfotografie
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Dank Frans en Henry.
@Henry, niet mijn kleinzoon, ik heb geen kinderen en derhalve ook geen kleinkinderen. Ik zou als ik jou was een beetje voorzichtig zijn met zulke uitspraken, sommige mensen kan je daar behoorlijk mee kwetsen. Ik ben er niet gevoelig voor want ik heb bewust geen kinderen.
@Henry, niet mijn kleinzoon, ik heb geen kinderen en derhalve ook geen kleinkinderen. Ik zou als ik jou was een beetje voorzichtig zijn met zulke uitspraken, sommige mensen kan je daar behoorlijk mee kwetsen. Ik ben er niet gevoelig voor want ik heb bewust geen kinderen.