Je ziet veel op de foto........ voor mij eigelijk een beetje te veel. Ik weet niet goed waar eerst kijken en dat geeft onrust.
De mensen waar het om gaat staan mij iets te centraal en te klein op de foto. Zelf zou ik een andere uitsnede zoeken waardoor het hoofdonderwerp beter uit de verf komt en de weerspiegelingen een mooie bijvangst worden.
Ik snap de intentie van spiegeling en doorkijkje. Maar ik sluit me aan bij Gerda. Verder is het jammer dat we het groepje mensen in het midden grotendeels op de rug zien en er daardoor weinig interessants te zien is.
Zeker een boeiende foto, maar voor mij is er iets teveel op te zien. Dit kan eenvoudig worden verholpen door een crop toe te passen. Zelf even goed kijken wat een wezenlijke bijdrage levert aan de foto en wat eigenlijk niet. Dat laatste kan er dus vanaf.
Een goede foto moet bijna steeds een duidelijk onderwerp hebben, volgende maal dus even beter nadenken ( en vooral kijken ! ) voor je iets in je kader van de foto zet...
" Less is more " , is voor mij steeds een goede leidraad
Spiegelingen leiden vooral tot bespiegelingen over hoe het in elkaar zit. Fotografisch leiden ze voor mij haast nooit tot interessante resultaten. Je hoofdonderwerp had tot mooie straatfotografie kunnen leiden.