Genomen begin van de namiddag, mooi zonnig weer, met enkele witte cumulus wolken, en 22 graden.
De flits van 400 watt staat een meter of zeven van het model verwijderd, de zon staat rechts achter het model.
Enjoy !

Hoort zoiets niet gewoon erbij bij een buiten zwembad shoot ?Alleen de loungeset had niet gehoeven van mij

Haha, dat krijg je als een landschapsfotgraaf commentaar gaat geven op een fashionshootDaniel Doyen schreef:Hoort zoiets niet gewoon erbij bij een buiten zwembad shoot ?Alleen de loungeset had niet gehoeven van mij
Als dit moest verhuisd worden, kon ik ook gewoon in mijn studio blijven ?
Als ik de moeite doe om op lokatie te shooten, gebruik ik ten volle de bestaande attributen.
Maar ieder doet dit natuurlijk ook hoe hij zelf wil![]()
Het is hier een "fashion" shoot, en volgens mij komt de kleding perfect tot zijn recht, dit is ook wat de styliste ervan denkt( belangrijk voor mij )
Thank's, DD

In dit geval stoort de loungeset mij niet.Annemie schreef:Dat is dan ook als je buiten shoot. Alles wat er rond staat staat ook gewoon mee op de foto.. en dan krijg je vaak te horen dat de achtergrond groezelig is of te druk. Maar dat hoort toch bij een buiten shoot. Niet?
Mij stoort die set niet