[img]http://payload539.cargocollective.com/1/4/147889/13095105/FDSF1769cropreps.jpg[/img]
Concentratie
- Frans
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Concentratie spat er af.
Je standpunt zal wel niet anders gekund hebben maar had sterker gekund.
Het zelfde geld voor de weinig inspirerende omgeving.
Heb hier een supercrop uitgeprobeerd die het heel goed doet.
Je hebt bezwaar tegen bewerken dus ik toon hem niet.
Maar je kun hem vast zelf ook verzinnen.
Je standpunt zal wel niet anders gekund hebben maar had sterker gekund.
Het zelfde geld voor de weinig inspirerende omgeving.
Heb hier een supercrop uitgeprobeerd die het heel goed doet.
Je hebt bezwaar tegen bewerken dus ik toon hem niet.
Maar je kun hem vast zelf ook verzinnen.
- Hermanus
- Lid

Ik ga met Frans mee en een flinke crop zou heel goed uitpakken, maar dit is jouw keuze en die laat een geconcentreerde jonge violiste zien. De achtergrond met plank achter haar is jammer.
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Dank voor de reacties.
Natuurlijk kan ik de foto flink croppen maar mijn intentie was de concentratie te vangen van het meisje en haar hele viool incl strijkstok.
Standpunt en achtergrond kon ik inderdaad weinig aan veranderen. Ik heb al een stapel stoelen die achter haar tegen de deur stonden weggewerkt.
Genomen tijdens een zang en instumentale workshop voor kinderen tussen de 8 en 14 jaar (dit meisje is 10 jaar), waar je dus niet zomaar rond kan lopen om de concentratie niet te verstoren. Je gaat dus daar staan waar je denkt het beste overzicht hebt.
Foto's zijn ook bedoeld voor de deelnemers en organisatie die dus allemaal weten dat de lokaties verre van fotogeniek zijn.
Natuurlijk kan ik de foto flink croppen maar mijn intentie was de concentratie te vangen van het meisje en haar hele viool incl strijkstok.
Standpunt en achtergrond kon ik inderdaad weinig aan veranderen. Ik heb al een stapel stoelen die achter haar tegen de deur stonden weggewerkt.
Genomen tijdens een zang en instumentale workshop voor kinderen tussen de 8 en 14 jaar (dit meisje is 10 jaar), waar je dus niet zomaar rond kan lopen om de concentratie niet te verstoren. Je gaat dus daar staan waar je denkt het beste overzicht hebt.
Foto's zijn ook bedoeld voor de deelnemers en organisatie die dus allemaal weten dat de lokaties verre van fotogeniek zijn.
- Dennismulder55
- Lid

Dit is helaas een foto die niet lang blijft hangen. Je hebt het zelf eigenlijk al benoemd, welke factoren hier niet in je voordeel waren. Tja, ook dat gebeurt wel eens