Kijk! lekker bezig!
Ik heb inderdaad gezegd dat je je beste foto's hier meer mag plaatsen. ;-) Dan kunnen we je niveau beter inschatten en gerichtere adviezen geven
Erg leuk je te ontmoeten! Heel toevallig 2 leden van PD in 1 workshop gister. Te leuk!!
Het was een top dag weer. Helaas de lichtomstandigheden minder door de flinke zon maar om je skills w.b.t actie te verbeteren niet belangrijk.
Blij dat je trots bent op je foto! Dat hoor ik graag. Het is een pittig workshop maar daar had jij ook veel zin in en ik hoorde een hoop blije geluiden van achter je camera voorbij komen dus ik kijk uit naar al je foto's.
De hond rende alleen dus dat witte ding hoort bij hem. Geen idee aan welk onderdeel dit vast zat

Denk een poot. Tamelijk flexibel die whippets.
Onderkant mis ik ook. Een heel belangrijk deel van de foto. Het is de fundering waar je foto op staat. Maar ik snap ook dat als je voor het eerst dit soort foto's schiet dat je even overdondert bent van alle info en het geweld dat op je af komt gerent en dan je camera net iets te hoog houdt. De actie heb je iig wel! Goed bezig!!