ni3lsj4ns3n schreef:
oke ik heb het er gister uitgebreid met mijn vader over gehad en hij vond het duur maar ook zeker de moeite waard in hij wil hier zeker wel in mee gaan. maar hij zegt:
we zijn net terug van een dure vakantie en je hebt nog niet zo heel lang geleden ook al een dure gitaar gekocht.
het word mij zo een beetje teveel, maar ik vind het een mooie set en ik denk dat we hier later zeker over na gaan denken en waarschijnlijk ook kopen. niet dat ik het geld niet echt heb maar het word mij een beetje te veel zo.
met andere woorden word dit uitgesteld. hierdoor voel ik mij een beetje lullig tegenover jullie omdat jullie heel erg veel werk en tijd in dit forum hebben gestoken. daarom wil ik zeggen dat ik er zeker heel veel aan heb gehad en als het zover is dit forum nog een paar keer na ga lezen. ook heb ik heel veel geleerd en zal het de volgende keer ook niet moeilijk zijn om een systeem uit te zoeken (als die al niet hetzelfde blijft).
in ieder geval hartstikke bedankt voor al jullie hulp en dan wou ik nagtie nog even apart bedanken omdat hij er wel heel veel tijd in heeft gestoken, hier heb ik ook heel veel van geleerd en kan ik maar een ding zeggen:
ga zo door.
waarom ga je dan niet lekker voor een goedkoper setje kan je ook heel veel mee doen...
is tog jammer om nu een lange tijd niks te gaan doen?
dat zou ik in iedergeval gedaan hebben of je moet het over een paar weken hebben