Het is 27 jul 2025 02:33

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Auteur nieuwe camera
 nieuwe camera
BerichtGeplaatst: 29 jul 2009 09:56 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
275 maar hij is nu iets duurder, dus om precies de zijn 900

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 nieuwe camera
BerichtGeplaatst: 29 jul 2009 10:12 
Lid

Bezwaar bewerken: Ja
waarom zeg je dan duizend???

nieuwe camera
BerichtGeplaatst: 29 jul 2009 10:21 
Lid
Fotografie

oke ik heb het er gister uitgebreid met mijn vader over gehad en hij vond het duur maar ook zeker de moeite waard in hij wil hier zeker wel in mee gaan. maar hij zegt:
we zijn net terug van een dure vakantie en je hebt nog niet zo heel lang geleden ook al een dure gitaar gekocht.
het word mij zo een beetje teveel, maar ik vind het een mooie set en ik denk dat we hier later zeker over na gaan denken en waarschijnlijk ook kopen. niet dat ik het geld niet echt heb maar het word mij een beetje te veel zo.

met andere woorden word dit uitgesteld. hierdoor voel ik mij een beetje lullig tegenover jullie omdat jullie heel erg veel werk en tijd in dit forum hebben gestoken. daarom wil ik zeggen dat ik er zeker heel veel aan heb gehad en als het zover is dit forum nog een paar keer na ga lezen. ook heb ik heel veel geleerd en zal het de volgende keer ook niet moeilijk zijn om een systeem uit te zoeken (als die al niet hetzelfde blijft).

in ieder geval hartstikke bedankt voor al jullie hulp en dan wou ik nagtie nog even apart bedanken omdat hij er wel heel veel tijd in heeft gestoken, hier heb ik ook heel veel van geleerd en kan ik maar een ding zeggen:
ga zo door.

nieuwe camera
BerichtGeplaatst: 29 jul 2009 11:16 
Lid

ni3lsj4ns3n schreef:
oke ik heb het er gister uitgebreid met mijn vader over gehad en hij vond het duur maar ook zeker de moeite waard in hij wil hier zeker wel in mee gaan. maar hij zegt:
we zijn net terug van een dure vakantie en je hebt nog niet zo heel lang geleden ook al een dure gitaar gekocht.
het word mij zo een beetje teveel, maar ik vind het een mooie set en ik denk dat we hier later zeker over na gaan denken en waarschijnlijk ook kopen. niet dat ik het geld niet echt heb maar het word mij een beetje te veel zo.

met andere woorden word dit uitgesteld. hierdoor voel ik mij een beetje lullig tegenover jullie omdat jullie heel erg veel werk en tijd in dit forum hebben gestoken. daarom wil ik zeggen dat ik er zeker heel veel aan heb gehad en als het zover is dit forum nog een paar keer na ga lezen. ook heb ik heel veel geleerd en zal het de volgende keer ook niet moeilijk zijn om een systeem uit te zoeken (als die al niet hetzelfde blijft).

in ieder geval hartstikke bedankt voor al jullie hulp en dan wou ik nagtie nog even apart bedanken omdat hij er wel heel veel tijd in heeft gestoken, hier heb ik ook heel veel van geleerd en kan ik maar een ding zeggen:
ga zo door.

waarom ga je dan niet lekker voor een goedkoper setje kan je ook heel veel mee doen...
is tog jammer om nu een lange tijd niks te gaan doen?
dat zou ik in iedergeval gedaan hebben of je moet het over een paar weken hebben

nieuwe camera
BerichtGeplaatst: 29 jul 2009 11:37 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
waarom ga je bij iemand die net gaat beginnen aankomen met de 24-70

dr staan hier dingen in het topic waar mij de mond van openvalt.

als je nu geen geld hebt en je wilt toch beginnen zou ik dus toch richting een XXXD gaan kijken. daar heb je echt wel veel plezier aan.
daarnaast hoef je nu nog geen L lenzen te gaan aanschaffen
en ga in hemelsnaam niet af op dat iemand roept een XXXD is veel te klein zonder grip. maar ga voelen, voor hetzelfde geld ligt hij juist fijn in je handen!

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
 nieuwe camera
BerichtGeplaatst: 29 jul 2009 11:45 
Lid

de 1000D zonder grip ligt bij mij heerlijk in de hand maar ik kan begrijpen dat je hem zwaarder zou willen hebben :)

nieuwe camera
BerichtGeplaatst: 29 jul 2009 12:08 
Lid
Fotografie

ni3lsj4ns3n schreef:
niet dat ik het geld niet echt heb maar het word mij een beetje te veel zo.

dus een andere goedkope(re) word het niet.

nieuwe camera
BerichtGeplaatst: 29 jul 2009 13:47 
Lid

Bezwaar bewerken: Ja
Nagtie schreef:

En vraag eens naar de range 70-200 lenzen, schroef ze eens op de camera die je op het oog hebt. En ervaar wat voor jou werkt.

Want om het je nog wat moeilijker te maken. Er is ook nog de 70-200 F4 Deze is ook erg goed, maar heeft 1 nadeel er kan geen 2x converter op, die voor vogelaars haast onmisbaar is. Maar is dus wel het proberen waard.

das niet waar!!! er past zeer zeker een 2x converter op de 70-200 f4. alleen doet de autofocus het niet. je moet dus handmatig scherpstellen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6