jeroentje schreef:
Rijd anders eens naar die Eizo-shop toe. Zit in Dordrecht.
http://www.heijligerscomputers.nl/contact.aspxDenk dat als je je laptop meeneemt, ze je wel kunnen vertellen welke wel en welke niet kunnen.
Ik heb het idee dat de zaken waar je nu allemaal binnen loopt niet echt veel verstand van schermen hebben. "Ja, het geeft allemaal mooi foto's weer, maar moet het echt mooi zijn, dan moet je zo'n glanzend scherm hebben" Beetje dat niveau krijg ik bij je verhaaltjes over de winkels.
Als je op je laptop een DVI-aansluiting hebt en daar zit niks achter een rubber dop, dan heb je geen DVI aansluiting. Je VGA aansluiting is een blauw blokje met 15 gaatjes waar je de kabel insteekt.
De DVI aansluiting is ongeveer net zo groot met een ander aantal gaatjes en zijn over het algemeen wit van kleur.
Ja Jeroentje ik geloof het ook ,ik moet maar eens naar Dordrecht gaan met mijn laptop,en die VGA zit er daar ben ik zeker van,had het gevoel al wel bij die ene winkel daar moet ik zeker niet zijn,wat fotografie betreft hebben ze geen kaas gegeten.
Dank je hoor je hebt me aardig op weg geholpen,en nu nog eventjes wachten op de centjes (eindejaars uitkering van het baasje)