Beetje aan het rondneuzen als nieuw lid, en deze fotoshoot sprak me wel aan om maar eens mijn eerste reactie te plaatsen
Over het geheel gezien vind ik de foto's allemaal leuke ideeen, alleen mist er iets bij een aantal.
Om het even per foto te doen:
Foto1:
Iets te onnatuurlijke houding naar mijn mening en drukke achtergrond. Ook mis ik iets contrast (houd van sterk contrast, dus dat zal aan mij liggen) en misschien iets te krappe kadering nu.
Foto2:
Weet ik niet zo goed iets over te zeggen, foto spreekt me niet echt aan.
Foto3:
Wat aan de donkere kant, zelfs voor de duistere sfeer. Gezicht had dan bijvoorbeeld wat meer mogen uitspringen. Ook aan linkerkant ietsje te krap kader zodat het haar er net niet helemaal opstaat.
Foto4:
Leuk idee, ook van de bewerking. Had alleen hele lichaam erop gezet voor het perspectief, en anders helemaal recht van boven genomen. Ook iets aan donkere kant, gezicht en handen wel lekker aan de grouwe/witte kant, past helemaal goed bij.
Foto5:
Super, niks op aan te merken, alleen misschien dat het zwarte shirtje een beetje is dichtgelopen qua belichting.
Foto6:
Beste van de serie, zou er nog wel 1 willen zien in deze pose alleen dan ook met de hele rok erop. Wees niet bang om af en toe niet in te zoomen en meer overzicht te creeeren en je model er helemaal op te zetten.
Hopelijk heb je er wat aan, heb eerlijk gezecht geen reacties gelezen verder

zit ook op mn werk nu, dus eigenlijk had ik hier ook geen tijd voor
Groeten,
Ruben