Citaat:
Citaat:
Henry schreef:
Nagtie schreef:
... Nu twijfel ik tussen de 50 en de 500D met de vogeltjes wint de 50D het, ik vraag me dus af welke het in de studio zou winnen? Heeft iemand ook voor deze keuze gestaan? En wat heb je toen gekozen?
Ik kocht toen een Nikon

Haha en welke moet ik dan hebben?
Ik ben te blij met mijn glas werk wat ik dan weer zou moeten ruilen..
Je vraagt welke Nikon camera je dan zou moeten hebben.. maar eigenlijk wil je dat niet eens weten want je ben blij met je canon lenzen en het zou dan duurder zijn als je dat ook allemaal nieuw moet kopen...dus waarom vraag je het dan??
Maar goed op terug te komen op je begin post.....hier mijn antwoord:
Ik zou geen moeite hebben met dit "dilemma".
Je heb nu een 350d en als je dan een 500d koopt dan ga je maar een minuscuul stapje vooruit... Schaf je een 50d aan dan ga je al een hele grote stap vooruit.
Ikzelf heb een 350d en mijn vriend(ruud) een 30d en ik kan het verschil goed merken. Qua instellingen en alles. Als ik het geld ervoor had dan zou ik ook zo'n soort camera (xxd) kopen.
Wat ik wel eens ergens gelezen heb is dat de:
- xxxD amateur camera's zijn (voor de beginner fotograaf)
- de xxD semi-prof. camera's zijn (voor de gevorderde fotograaf)
- en de xD professionele camera's zijn (voor de Professionele fotograaf)
Natuurlijk kan je als beginner met een gevorderde camera ook hele mooie foto's maken.
Maar goed ik snap niet echt waarom je het jezelf zo moeilijk maakt om over zo'n vraag na te denken.
Misschien zal de prijs het verschil maken..als dat zo is..zet dat er dan bij in je begin post dan weet iedereen wat het echte dilemma is.