Het is 20 jul 2025 10:57

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Middeleeuws biertje.
 Middeleeuws biertje.
BerichtGeplaatst: 28 apr 2010 22:53 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Nou ja, niet echt een middeleeuws biertje.
Ze waren Arend Triple aan het drinken. Eén van de beste biertjes die ik ooit al gedronken heb :up .

Jammer dat het zo'n lelijke tafel is:
Fotografie

Een beetje vignettering had bij deze geen kwaad gekund denk ik. Zijn hand vind ik ook nogal onnatuurlijk lijken:
Fotografie

En een crop van diezelfde foto in zwart-wit:
Fotografie

Profiel op dit foto forum
Share on FacebookShare on Twitter 
 Middeleeuws biertje.
BerichtGeplaatst: 29 apr 2010 00:11 
Lid
Fotografie

Waar is dit? Is dit een soort middeleeuws feest, zoals in Bokrijk? Leuk dat soort dingen hebben wij te weinig in Nederland. Alhoewel nu om de hoek een elfenfeest is in Haarzuilens.

Trouwens Arend ken ik niet maar ik zal bij Berts Bierhuis eens kijken. Zelf vind ik Kasteel erg lekker en de 7 trappisten.

Ik vind de lichte ruis in het groene gedeelte van foto 1 nog aanwezig en behalve de tafel is het ook jammer dat mevrouw in de zon heeft gelegen :) Iets wat de notabelen niet deden :) De ZW crop vind ik super. Ik vind eigenlijk ZW foto's mooier omdat je niet afgeleid wordt door kleuren.

Heb je in deze foto's ook last van fletsheid? Ik zie het er niet in namelijk en ik vind ze net zoals je al aangaf in een ander topic loskomen van de achtergrond of zoals ze toen zei 3D gevoel.

Middeleeuws biertje.
BerichtGeplaatst: 29 apr 2010 07:27 
Lid
Fotografie

Hé Duckie, zou je die andere zwart-foto van mij ook niet eens een commentaartje geven?
Dan zou je jezelf nog meer als een toffe, niet rancuneuze peer kunnen voordoen :up .

De schijn ophouden hé Duckie...en blijven lullen hé, blijven lullen :up :D

Middeleeuws biertje.
BerichtGeplaatst: 29 apr 2010 07:59 
Lid
Fotografie

Je bedoeld die van dat meisje op het vliegveld? Die vind ik mooi, maar het leukste daaraan vind ik dat je jouw in de ogen kunt zien staan. Als je die bedoeld dan weet je dat ik die leuk vind. Niet bijzonder.

Want een ZW omzetting is wat anders dan de kanalen omgooien.

En als je denkt dat ik dit niet meen, tja....

Middeleeuws biertje.
BerichtGeplaatst: 29 apr 2010 08:04 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
Vind het een fraaie serie met mooie scherpte en fijne rustige achtergrond. De zwart/wit versie vind ik erg mooi staan alleen is de plek waar de hand en de schouder zat, nu wat wat vervreemdend geworden.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website

Middeleeuws biertje.
BerichtGeplaatst: 29 apr 2010 11:34 
Lid

Bezwaar bewerken: Ja
Een nette serie maar de crop is subliem, super haarscherp en een top omzetting!

Middeleeuws biertje.
BerichtGeplaatst: 29 apr 2010 14:35 
Lid
Fotografie

Van fotograferen heb ik niet zo veel verstand, maar als Arend het lekkerste bier is, heb je nog nooit goed bier gedronken! hahah. (eigenlijk ken ik Arend niet)
Doe mij maar gewoon een westfletren 12 graden. Euhm nee die koop je niet in de kroeg helaas. Of je moet er een euro of 30 voor over hebben. Maar die koop je in westfleteren zoals de naam al aangeeft.

Denk dat ik er zo maar 1 ga pakken, ben vrij, het licht koel, en ik heb dorst.

Ik zal nog gauw iets zeggen over je foto's als ik het biertje op heb dan is het gedaan met scherp zien.

Ik vind de 2de leuk. Niet echt goed ivm de hand zoals je al aangeeft. maar haha het gezicht met het bier is perfect getroffen.
De 1ste mist wat contact, met elkaar of de camera man. de tafel zou je er makkelijk een deel af kunnen snijden, zodat niet te zien is dat het een sta klap tafel is.

De laatste is ook leuk, maar volgens mij een crop van 2

Middeleeuws biertje.
BerichtGeplaatst: 29 apr 2010 18:49 
Lid
Fotografie

@Duckie
Een goede raad: Schei er toch mee uit man, met je schijnheilige gedoe.
Ik denk dat de meesten ondertussen wel al doorhebben wat voor een spelletje je hier aan het spelen bent. Je doet er niemand een plezier mee (en al zeker jezelf niet) met je zo achterbaks te gedragen.

Wat scheelt er eigenlijk met jou?
Het ene moment start je een thread met de bedoeling om "iemand" zwart te maken en lieg je er op los om dit doel te bereiken. En het volgende moment ga je tegenover die persoon doodleuk de hypocriet uithangen en doen alsof er geen vuiltje aan de lucht is !!!! En dan verwacht je in al je arrogantie zelfs dat die persoon zich ook zou gedragen alsof er niks is gebeurd...ongelofelijk gewoon.

Ik heb nieuws voor je kerel: dat doe je gewoonweg niet. Om het even hoe je bent opgevoed of wat je motieven ook mogen zijn. Maar blijkbaar vind jij dergelijk gedrag de normaalste zaak van de wereld. Wel, ik niet. Hoe je het ook draait of keert, het blijft een achterbakse manier van handelen.

Dat je in je gat bent gebeten door mijn kritiek op je foto's en dat je grote ego hierdoor een deuk heeft gekregen dat kan ik me best inbeelden maar dat praat je gedrag nog niet goed. Verre van zelfs.
In wat voor wereld leef jij eigenlijk dat je denkt dat dit wél door de beugel kan? Ik vraag het me echt af.
Je hypocriete houding tegenover mij en je commentaren op mijn foto's mag je dus wel achterwege laten want het komt behoorlijk onderduims over. Alhoewel, 'zielig' is misschien een beter woord.
In België noemen we iemand als jij trouwens een "muilentrekker". Zoek de betekenis ervan maar eens op, het zal veel verduidelijken.

Bedankt voor je commentaartjes maar niet echt dus. Ga je zoete broodjes maar ergens anders bakken, ik lust ze niet.

Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest en dat ik het hier kan bij laten want ik heb het wel gehad met jou, Duckie.

Aan alle anderen: wel degelijk bedankt voor jullie comments :up .

En Nagtie: een Nederlander die een Belg een beetje 'bierlessen' gaat geven :shock . Veel gekker dan dat mag het toch niet worden hoor :rof .

Middeleeuws biertje.
BerichtGeplaatst: 29 apr 2010 18:59 
Beheerder
Fotografie

Hier gaat een slotje op.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen