@Duckie
Een goede raad: Schei er toch mee uit man, met je schijnheilige gedoe.
Ik denk dat de meesten ondertussen wel al doorhebben wat voor een spelletje je hier aan het spelen bent. Je doet er niemand een plezier mee (en al zeker jezelf niet) met je zo achterbaks te gedragen.
Wat scheelt er eigenlijk met jou?
Het ene moment start je een thread met de bedoeling om "iemand" zwart te maken en lieg je er op los om dit doel te bereiken. En het volgende moment ga je tegenover die persoon doodleuk de hypocriet uithangen en doen alsof er geen vuiltje aan de lucht is !!!! En dan verwacht je in al je arrogantie zelfs dat die persoon zich ook zou gedragen alsof er niks is gebeurd...ongelofelijk gewoon.
Ik heb nieuws voor je kerel: dat doe je gewoonweg niet. Om het even hoe je bent opgevoed of wat je motieven ook mogen zijn. Maar blijkbaar vind jij dergelijk gedrag de normaalste zaak van de wereld. Wel, ik niet. Hoe je het ook draait of keert, het blijft een achterbakse manier van handelen.
Dat je in je gat bent gebeten door mijn kritiek op je foto's en dat je grote ego hierdoor een deuk heeft gekregen dat kan ik me best inbeelden maar dat praat je gedrag nog niet goed. Verre van zelfs.
In wat voor wereld leef jij eigenlijk dat je denkt dat dit wél door de beugel kan? Ik vraag het me echt af.
Je hypocriete houding tegenover mij en je commentaren op mijn foto's mag je dus wel achterwege laten want het komt behoorlijk onderduims over. Alhoewel, 'zielig' is misschien een beter woord.
In België noemen we iemand als jij trouwens een "muilentrekker". Zoek de betekenis ervan maar eens op, het zal veel verduidelijken.
Bedankt voor je commentaartjes maar niet echt dus. Ga je zoete broodjes maar ergens anders bakken, ik lust ze niet.
Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest en dat ik het hier kan bij laten want ik heb het wel gehad met jou, Duckie.
Aan alle anderen: wel degelijk bedankt voor jullie comments

.
En Nagtie: een Nederlander die een Belg een beetje 'bierlessen' gaat geven

. Veel gekker dan dat mag het toch niet worden hoor

.