De toenemende pedofilieteit en de ruimte en aandacht die het fenomeen, krijgt zou ik bijna zeggen (zie de claim van die vent in Eindhoven) maakt het dat de gemiddelde man bijna paranoide moet doen/zijn om op een normale manier de dag door te komen.Gelukkig is die vereniging al weer opgeheven... Een plaatje van een piesende ventje, als mijn zoontje moet plassen moet ik um echt snel langs de kant zetten, was nog niet zo lang geleden een vertederende opname.
Een stel spelende kinderen in een pierenbadje gaf een sfeer van ongedwongen vakantiepret.
Door een stel ..... wordt dit de laatste tijd in toenemende mate ondermijnd en wel in die zin dat je in alle fases van beleving rekening moet houden met eventuele "onreine gedachten"
In feite vind ik dat de eigenlijke censuur, een aanslag op mijn vrije beleving en vrijheid van handelen.
Ik vind dus dat die censuur zich veel verder uitstrekt dan alleen het forumgebeuren en de media.
Overigens, als alles zo op de voet gevolgd wordt op het internet, waarom ben ik dan nog nooit benaderd om een foto te verkopen vraag ik mij af...Of het zegt genoeg over mijn fotografie...