Bedankt zover voor jullie reacties

Tony, Ayla,,
1 is bij de bruid thuis en de achtergrond is het behang van haar huiskamer. Smaak of geen smaak over het behangetje aan de muur maar hier kan ik niet zo veel mee. Of dacht je dat ik dit erin geshopt hebt??
2 dat de "details" van de jurk niet zichtbaar zouden zijn kan wel kloppen. Dit is op een afstand van ongeveer vier meter genomen en dan zie je niet zoveel detail meer.
Verder verbaasd het mij dat 2 en 3 "zo uitgebeten wit" over komen want dat zijn ze toch echt niet. Vind ik en PhotoShop ook

3 jammer van dat boeketje voor haar gezicht???
Zie het als "iets anders dan anders". Op zo'n dag maak ik veel foto's en zo'n soort foto tussen door leek mij wel wat.
Heb ik nog niet eerder gezien dit tafereel bij bruiloft fotografie en dat is ook de reden dat ik hem hier heb neer gezet.
4 dat deze over komt als een "niet standaard plaatje" verbaasd mij want ik vind juist dat dit een zeer standaard plaatje is. Zie je wel bij iedere bruiloftfotograaf terug. Toch??
Maar ik vond er wel een mooi sfeertje van uit gaan.
7 Deze heb ik bewust hiervoor neer gezet om de reacties te bekijken hoe dit nou over komt.
Het tafereel vond ik juist wel ontroerend om te zien en ben ook brutaal tussen hun in van onderaf in gaan staan.
Neus-gaten theorie is mij wel bekend maar ik heb er in dit geval geen enkele moeite mee. Zijn toch mooie gaten? Ik heb er niet eens wat weg gehaald.

Alle gekheid op een stokje, ik denk dat het bruidspaar hier blij mee is en daar doe ik het ook voor.
Verder is iedere foto ingeflitst.