pdm_fotografie schreef:
sjinouck schreef:
minolta bestaat niet meer..overgenomen door sony dus..
heb zelf een sony, goed toestel, maar ik zet canon en nikon toch op nummer 1..
Er zijn nog zat dingen te koop waar Minolta op staat. Zelf wil ik ook een keer een camera van minolta kopen voor de leuk

Van Sony vind ik het jammer dat als er Sony opstaat het erg duur is zoals een grip of een flitser.
Gelukkig kun je qua glaswerk een hoop vinden wat dan weer geen Sony is

minolta glaswerk en evt minolta 5d of 7d, maar nieuw ga je het echt niet meer vinden hoor..
het beste minolta glaswerk begint nu toch wel een beetje op te raken, en de meeste g-series zijn regelrechte minolta´s met sony stickertje erop..of sony komt uit met allerlei vreemde lesnjes met plastic mount en die dwaze sam-technologie erop...
mijn grootste probleem met sony, is dat men momenteel een beetje aan het zoeken is..sony wil de markt veroveren, en zoekt allerlei gekke omwegen, lijkt het wel..
wel ovf, of toch evf met pellix-gedoe, en een hoop electronica erin?
ik heb er niet zoveel vetrouwen meer in.. teveel electronische zooi wordt erin gepropt, en de bodies worden kleiner en kleiner..
a7xx is daar een mooi (of treurig voorbeeld van..)
nex, a55, a33 of evt a77, niks voor mij...
ik ga voor een ´echte´ binnenkort...
heb lange tijd sony het voordeel van de twijfel gegeven, ook omdat ik minolta spul had, en ik nog geen sfstand wenste te doen van het spul, maar de laatste tijd word ik niet vrolijk van alles wat met sony te maken heeft..
goede toestellen, dat wel, maar bij mij gaat het toch om meer, dan alleen maar een goed toestel..
continuiteit i even belangrijk, zeker als je flink gaat investeren in lensjes en zo, en bij sony zie ik er geen heil meer in..
van de hak op de tak lijkt het wel momenteel..