Het is 20 jul 2025 19:03

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Ginger Ninja @ W2
 Ginger Ninja @ W2
BerichtGeplaatst: 14 apr 2011 16:34 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Tegenwoordig fotografeer ik voor 3voor12 dus jullie zullen wel het een en ander voorbij zien komen hier, ik dacht trouwens dat deze hier al stonden maar blijkbaar toch niet. De foto's zijn al een tijdje terug geschoten (19mrt)... Afgelopen Zaterdag was er nog een electro/dubstep/house party maar die zijn niet zo boeiend. Meer registratie. Nee Ginger Ninja was met hun Catchy poppyrock muziek makkelijker te fotograferen.

Ze zijn nog gemaakt met mijn oude Alpha200, inmiddels heb ik de A33. Was ook wel nodig zaterdag met een bizarre ISO6400. ;)

1
Fotografie

2
Fotografie

3
Fotografie

4
Fotografie

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Ginger Ninja @ W2
BerichtGeplaatst: 21 apr 2011 15:17 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
He niet zoveel met deze categorie.
Ben wel benieuwd of je foto's voor de vpro ook bijdragen aan je portfoio.
Naamsvermelding bijvoorbeeld.
Grt Frans

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Ginger Ninja @ W2
BerichtGeplaatst: 21 apr 2011 15:24 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
Mooie foto's hoor, ik ben altijd al geboeid geweest door concertfotografie :)
En vooral voor 3voor12 zal je wel wat leuke bands te zien krijgen of niet??

De laatste foto vind ik het mooist, zie je de meeste emotie in.
Ik kijk uit naar je andere foto's!

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
 Ginger Ninja @ W2
BerichtGeplaatst: 21 apr 2011 23:02 
Lid

Ziet er goed uit! Alleen had je van mij wel iets dichter erop mogen zitten. Vind het een beetje afstandig. En hij houd het nog aardig goed bij ISO 6400! Ziet er strak uit. Wat waren de sluitertijden en diafragma? Zelf vind ik de mooiste nummer 4 alleen was die stukken beter geweest als hij wat dichter bij was en volgens mij ligt de focus ook niet op het gezicht of die is onscherp door de beweging.

Wel mooi dat je voor 3voor12 foto's mag maken. Ken je toevallig Bart Notermans uit Sittard? Fotografeert ook voor 3voor12.
http://www.flickr.com/bartnotermans

Ginger Ninja @ W2
BerichtGeplaatst: 06 mei 2011 17:17 
Lid

FotoBart schreef:
Ziet er goed uit! Alleen had je van mij wel iets dichter erop mogen zitten. Vind het een beetje afstandig. En hij houd het nog aardig goed bij ISO 6400! Ziet er strak uit. Wat waren de sluitertijden en diafragma? Zelf vind ik de mooiste nummer 4 alleen was die stukken beter geweest als hij wat dichter bij was en volgens mij ligt de focus ook niet op het gezicht of die is onscherp door de beweging.

Wel mooi dat je voor 3voor12 foto's mag maken. Ken je toevallig Bart Notermans uit Sittard? Fotografeert ook voor 3voor12.
http://www.flickr.com/bartnotermans

Hey, sorry voor mijn (extreem) late reactie. Nee deze plaatjes zijn nog genomen met de A200, vorige maand waren mijn foto's minder tevens ook omdat ik meer aan het recenseren was. Deze maand komen er zowiezo weer wat concerten en festivals aan te beginnen met ''Van Dik Hout''

Nee Bart ken ik niet maar we werken ook in lokale organisatie's. Bart zal dan regio Limburg Zuid hebben terwijl ik Den Bosch-Uden-Oss doe.

@Frans: Naast de recensie's komt er op de frontpage (inleiding bericht) een naamsvermelding en ook nog onder de foto's zelf. Ook ikzelf zet mijn signature er onder.

Ginger Ninja @ W2
BerichtGeplaatst: 06 mei 2011 18:55 
Lid
Fotografie

Heb ook niet zoveel met de rubriek : "podium"....
Ik vind wel dat de lampen storen....moet de groep toch anders gaan doen.
Kun je nergens anders staan?

Ginger Ninja @ W2
BerichtGeplaatst: 06 mei 2011 19:21 
Lid

AJL schreef:
Ik vind wel dat de lampen storen....moet de groep toch anders gaan doen.
Kun je nergens anders staan?

Sorry, voor mij is dit een hele vreemde onderbouwing. Kijk naar ieder Poppodium en daar zijn lampen, die zijn ook nodig anders is het pikzwart daar binnen. Tuurlijk kan ik ergens anders staan, ik heb vrije bewegingsruimte maar ergens anders zijn het weer andere lampen. De groep zelf heeft totaal niks met die lampen te maken, het W2 is hiervoor aansprakelijk en misschien is het licht fel maar ik kan je vertellen dat het voor de fotograaf zeer fijn is als er een beetje fatsoenlijk licht is. En nee ze zijn niet overbelicht want de foto's zijn zelfs nog een vrij fors onderbelicht. Over het feit kun je nergens anders staan doel je misschien nog meer over de compositie? Als fotograaf fotografeer ik niet frontaal voor het podium maar meer aan de zijkant(en). Heb wel verschillende compositie's hierin verwerkt zitten volgens mij.

Ginger Ninja @ W2
BerichtGeplaatst: 10 mei 2011 23:34 
Lid

OKee, toch heeft het wel wat die lichten hoor. En omdat er ergens een witte vlek zit maakt het niet meteen tot een slechte foto omdat hij op dat punt overbelicht is. Het is vrijwel onmogelijk om in dit soort situaties een 'correct' belichte foto te maken. Natuurlijk kun je daar ook over discussiëren, wanneer iets correct belicht is. Overigens vind ik de foto met de drummer vrij goed gelukt, toch zou ik (voor de afwisseling) wat close-ups willen zien van je.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp