FotoBart schreef:
Ziet er goed uit! Alleen had je van mij wel iets dichter erop mogen zitten. Vind het een beetje afstandig. En hij houd het nog aardig goed bij ISO 6400! Ziet er strak uit. Wat waren de sluitertijden en diafragma? Zelf vind ik de mooiste nummer 4 alleen was die stukken beter geweest als hij wat dichter bij was en volgens mij ligt de focus ook niet op het gezicht of die is onscherp door de beweging.
Wel mooi dat je voor 3voor12 foto's mag maken. Ken je toevallig Bart Notermans uit Sittard? Fotografeert ook voor 3voor12.
http://www.flickr.com/bartnotermansHey, sorry voor mijn (extreem) late reactie. Nee deze plaatjes zijn nog genomen met de A200, vorige maand waren mijn foto's minder tevens ook omdat ik meer aan het recenseren was. Deze maand komen er zowiezo weer wat concerten en festivals aan te beginnen met ''Van Dik Hout''
Nee Bart ken ik niet maar we werken ook in lokale organisatie's. Bart zal dan regio Limburg Zuid hebben terwijl ik Den Bosch-Uden-Oss doe.
@Frans: Naast de recensie's komt er op de frontpage (inleiding bericht) een naamsvermelding en ook nog onder de foto's zelf. Ook ikzelf zet mijn signature er onder.