heidelroosje schreef:
Ik vind jouw cameraoog wel leuk..
Je hebt net een nieuwe camera zeg je.. en bent volop bezig met oefenen..
Je bewerkingen spreken me aan... de aparte smaak van je foto's ook wel..
Altijd leuk als mensen zich onderscheiden van de rest..
Lekker dooroefenen..
Je hebt het in je

Dank je. Mooi compliment. Ik ben idd. nog niet zo lang bezig, in 2010 begonnen met fotografie en heb de toelating voor de Fotoacademie in Rotterdam gehaald en ga in september ad Vakopleiding beginnen. Ik wil me ook wel een beetje onderscheiden van de rest en daar hoort experimenteren bij

AmyLee schreef:
Oke als je dus voor onscherpte gaat kan ik je eerste vier foto's waarderen...je rare uitsnedes met half afgehakte hoofden (in 1 en 2) echter nog niet.... Nummer 4 is qua compo wel een mooie!
Maar die laatste twee waarvan foto 5 toch idd rommelig is en de laatste foto waarop de zanger er niet op zijn charmantst opstaat (zacht gezegd), daar snap ik dan weer niets van....
Waarom zou een hoofd er altijd helemaal op moeten staan? Zijn hand staat er ook maar half op met de mic. Dit is een keuze die ik gemaakt heb.
Foto1 en de laatste waar hij dus niet erg charmant op staat, staan ook in sterk contrast met elkaar. De zanger heeft nl. voortdurend van dit soort gezichtsuitdrukkingen en rare grimassen. Het is een erg goede zanger, maar ook een ontzettende clown op het podium. De hele serie staat trouwens hier:
Link verwijderdElke foto uit de serie is gebaseerd op een titel van een nummer dat de band heeft gespeeld (cover bandje). De laatste 2 bv. op 'Psycho Killer' van Talking Heads en 'Don't look back in anger' van Oasis waar ik een foto van de rug vd drummer heb genomen en links die fietser.