geweldig!! Ik maak zelf heel graag foto's op de renbaan. Mijn hondje gaat af en toe, alleen om te trainen.
Niks zielig hoor Pommetje en Lein.

Deze honden houden hiervan. Die blik is geen paniek, al lijkt het zo, het is puur fanatiek. Kijk maar naar mijn laatste foto op het forum. Dezelfde blik maar dan probeert ze een balletje uit de lucht te pakken. Maar ik snap wel dat het zo lijkt, met die grote ogen.
In het buitenland worden de ren honden meestal slecht behandeld maar hier in nederland staat alles onder controle. Mijn hond doet geen wedstrijden maar als ik ga kijken dan wil ze niks liever dan meedoen. Ik dacht, voordat ik een whippet had, ook dat dit zielig was totdat ik echt ben gaan kijken en de honden gezien heb en de baasjes aldaar gesproken had. Mensen oordelen heel snel als ze alleen iets zien maar niet precies weten hoe en wat. Deze hondjes zij mega fanatiek en ja, dat ziet er soms heftig uit. Ik snap dat je voorzichtig bent met plaatsen. Maar ik lees nu al even mee op dit forum en volgens mij kun je hier heel rustig iets uitleggen voordat er meteen veroordeeld wordt.
De belichting vind ik erg mooi. De helderheid ook. Knap! Wat ik jammer vind is dat op de eerste en laatste foto telkens één whippet de ogen dicht heeft en in de middelste foto je helemaal geen whippetkoppie meer ziet.

Dat opstuifend zand is geweldig op renbaan foto's maar teveel zand neemt het zicht op wat er gebeurd teveel weg. Naar mijn mening dan hè. Op die laatste waar de hond omrolt zit je wel erg in z'n poepertje

te kijken...
(Ik zal binnenkort zelf eens een foto van de renbaan plaatsen)
groetjes
Nuelle