De uitsnede bevalt mij ook wel, maar het uiltje moet in mijn ogen ook wat opgelicht worden, zodat het er wat meer uitspringt en de foto niet zo grauw oogt. Ik heb even een snelle bewerking in Photoshop gedaan, zonder gebruik te maken van actions of plugins, zodat je het zelf ook kunt proberen:

Mocht je de foto weg willen hebben, moet je het maar zeggen.
Als eerste ben ik de foto gaan kopiëren naar een nieuwe laag. Vervolgens ben ik de schaduwen/hooglichten gaan aanpassen. De hele foto wordt op deze manier een stuk lichter. Je geeft alleen aan dat je juist die donkere sfeer wel wilde hebben in je foto. Ik heb dus een laagmasker aangemaakt en heb dit met ctrl+i zwart gemaakt. Je zit nu weer de originele foto. Met een wit penseel dat net een heel klein beetje groter was dan het uiltje heb ik in het laagmasker in één keer het uiltje weer terug getekend in de lichtere versie. Met een kleiner zwart penseel sommige randjes van de zo ontstane lichtere cirkel nog wat weg gegumd zodat de donkere originele foto ook daar weer zichtbaar werd.
De nieuwe laag met masker nog een keer gekopieerd en die laag op overvloei modus bleken gezet (sorry, ik heb een NL-versie...). Het hele masker eerst zwart gemaakt en daarna de ogen terug gehaald naar de lichtere versie. Alles samengevoegd en het lichtpuntje in het oog nog iets lichter gemaakt. En dat is alles wat ik eraan gedaan heb. Zou alleen het liefst ook nog even de wat lichtere plekjes in de bovenste helft van de achtergrond wegwerken, want deze vind ik wat storend...