Bedankt voor alle reacties! Laat weer wat nieuw 'licht'op het één en ander schijnen

. Vooral over de pose van f2 had ik nooit zo nagedacht zoals sommigen hem hier lijken te bekijken

. Ik vond het gewoon leuk om eens een andere houding te proberen, geen standaard pose en ik vond deze wel mooi qua lijnen

.
Eerst ook even excuses (erg lief overigens dat niemand dat als commentaar heeft gegeven

), ik zag net dat ik de linker bovenhoek niet netjes heb gemaakt van f2 (ik wilde een andere crop plaatsen, maar zag dat ik die verkeerd gecropped had en besloot toen tussen het voeden/koken en kinderen tot de orde roepen toch deze maar te plaasten, zonder hem dus nog even goed na te kijken

)
Ook heel erg bedankt voor de reacties mbt de belichting en de bewerking, die halo zie ik inderdaad, wel bijzonder, maar daarmee niet erg logisch in zo'n foto.
Zelf vind ik de kleuren van 3 ook niet zo geweldig, maar ik vond dat 'hartje' van licht wat op de buik was ontstaan zo leuk..al is de kwaliteit van de rest van de foto, grotendeels door de belichting, op zijn best matig en de kleuren inderdaad niet erg mooi

.
Foto 2 vind ik zelf zo juist wel goed uitkomen, misschien, inderdaad meer een soort Photoart omdat hij qua kleuren en belichting niet 'gewoon' is...
In ieder geval bedankt voor jullie inzichten en meningen, ik leer weer een hoop zo! Ik leer ook steeds beter naar mijn eigen en andermans foto's kijken door de commentaren

!